به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین میردار روز یکشنبه در دیدار فرماندهان سربازخانه شهید اسدالله پور گنبدکاووس با امام جمعه این شهرستان به مناسبت بزرگداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: پرسنل ارتش با این ویژگی ها از استقلال و تمامیت ارضی کشور در برابر دشمنان و معاندان صیانت می کنند.
وی با اشاره به جاری شدن سیل در روزهای پایانی سال گذشته و اوایل امسال در برخی شهرهای گلستان افزود: حضور فعال ارتش برای امدادرسانی به آسیب دیدگان گوشه ای از ویژگی مردمی بودن این یگان نظامی را به نمایش گذاشت.
حجت الاسلام میردار اضافه کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی در کنار دیگر قوای مسلح تحت فرماندهی کل قوا، در تامین امنیت کشور و دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی شبانه روز تلاش و جانفشانی می کند.
به گزارش ایرنا، امام جمعه گنبدکاووس نیز دراین دیدار، ضمن تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی از تلاش ها و پیشرفت های ارتش در 40 سال گذشته قدردانی کرد و گفت: امروز ارتش ما به مصداق تعبیر زیبای بنیانگذار جمهوری اسلامی و به معنای خاص کلمه، جندالله (لشکر خدا) است.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی افزود: در وصف ایثارگری ها و رشادت های پرسنل ارتش مکتبی و ولایی جمهوری اسلامی برای کشور و مردم، همین اندازه کافی است که آنان در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، 48 هزار شهید والامقام تقدیم انقلاب کردند.
به گزارش ایرنا، 29 فروردین 1358 برای ارتش، روز به یادماندنی و پرشکوهی است زیرا در این روز حضرت امام خمینی (ره) درمیان شایعات بی شمار مبنی بر انحلال ارتش و تشکیل به اصطلاح ارتش خلقی، رای بر بقای ارتش داده و این روز را روز ارتش اعلام کردند.
هر ساله به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی، رژه نیروهای ارتش در بسیاری از شهرهای ایران اسلامی با حضور مسئولان، فرماندهان و پرسنل نیروهای مسلح و نیز گرو های مختلف مردم برگزار می شود.
شهرستان گنبدکاووس با350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.