به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی درخطبه های نماز جمعه گنبدکاووس تصریح کرد: این اقدام نابخردانه ترامپ، سبب تجدید عهد مردم با اهداف و آرمان های انقلاب شد که تجلی آن را در سپاه پاسداران می دانند.
وی اضافه کرد: گروه های مختلف مردم ایران اسلامی، فدایی سپاه هستند و اقدام ترامپ سبب تقویت وحدت و انسجام ملی شد.
حجت الاسلام ترابی، از دست رفتن امنیت روانی نیروهای نظامی آمریکا درمنطقه را از آثار خارجی اقدام رییس جمهوری آمریکا در قراردادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی دانست و گفت: پشت پرده این تصمیمات نیز در راستای معامله بزرگ قرن و تامین امنیت اسرائیل و چند متحد منطقه ای آن است.
وی تصریح کرد: امروز آمریکا از پیشرفت های ایران اسلامی واهمه دارد و سپاه پاسداران را مانع تحقق اهداف استعماری خود در منطقه می داند و به همین دلیل علیه انقلاب و سپاه اقدامات می کند.
خطیب جمعه گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک اعیاد شعبانیه، خواستار برگزاری باشکوه این اعیاد از سوی گروه های مختلف مردم بالاخص هیات های مذهبی شد.
حجت الاسلام ترابی با تبریک درپیش بودن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، ارتش را پیشگام در حفظ و حراست از مرزهای ایران اسلامی دانست و با یادآوری تعبیر امام راحل مبنی جندالله (لشکر خدا) نامیدن ارتش، اظهار داشت: پرسنل ارتش بویژه امیران و فرماندهان آن از جمله شهید سپهد صیاد شیرازی به معنای خاص دارای این ویژگی بوده و هستند.
به گزارش ایرنا، در پایان نمازجمعه این هفته، نمازگزاران گنبدی همگام با دیگر شهرهای کشور با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام رییس جمهوری آمریکا و قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی، با سردادن شعارهایی علیه آمریکا، حمایت خود را از این نهاد انقلابی با قرائت قعطنامه اعلام کردند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.