قرجه طیار با صدور بیانیه ای که نسخه ای از آن روز چهارشنبه برای نمایندگی ایرنا در گنبدکاووس ارسال شده و در برخی گروه ها و کانال های فضای مجازی این منطقه نیز انتشار یافته، گفته است: ما همه پاسداریم.
وی دراین بیانیه آورده است که آمریکای جهانخوار با خیاطل باطل و عبث و در اقدامی مغایر با اصول اولیه دیپلماسی و احترام به نهادهای رسمی نظامی و دولتی یک کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، نیروی نظامی رسمی و قانونی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک گروه تروریستی اعلام نمود، غافل از این که ملت بزرگ ایران و همه ما پاسداریم.
طیار گفته است: سپاه پاسداران رکن رکین انقلاب اسلامی و عنصر جدایی ناپذیر ملت، دولت، مجلس و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و اقدامات بیهوده و بچه گانه ترامپ و همدستانش در قراردادن این نیروی ارزشی و انقلابی در لیست گروه های تروریستی، نه تنها از ذره ای از جایگاه و ارزش این نیرو در نزد مردم ایران نمی کاهد بلکه بالعکس ملت بزرگ ایران را متحدتر و بیش از پیش با سپاه هم بسته تر و همراه تر خواهد کرد.
این نماینده مجلس در پایان بیانیه خود آورده که مردم شریف گنبدکاووس و بخش داشلی برون و استان گلستان با اطاعت محض از مقام معظم رهبری و همپای ملت بزرگ ایران، ضمن ابراز انزجار از اقدام غیرمسئولانه و غیرقانونی دولت آمریکا، حمایت و پشتیبانی قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام نموده و شعار جاودانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تکرار می کنند که 'آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند'.
در همین پیوند روابط عمومی دانشگاه دولتی گنبدکاووس نیز با صدور بیانیه ای که نسخه ای از آن به نمایندگی ایرنا در این شهرستان ارسال شده، آورده که جامعه دانشگاهی اقدام غیر قانونی دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.
در بخشی از این بیانیه آمده است: درحالی که نیروهای جان برکف و عاشورایی سپاه در کنار مسئولان و نیروهای امدادی درحال خدمات رسانی به سیل زدگان کشور هستند، رژیم آمریکا، ملقمه ای از حماقت و دشمنی را با تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.
در ادامه این بیانیه آورده شده که هر چند درک ارتباط سپاه و مردم برای دشمنان این خاک ناممکن است اما همگان می داند که چه در جنگ تحمیلی باشد، چه قهر طبیعت، چه مقابله با داعش و منافقین کوردل، چه مجاهدت در راه سازندگی، سپاه مردم ایران حافظ جان، مال، شرف و ناموس ایران و ایرانی بوده، هست و خواهد بود.
در پایان این بیاینه نیز آمده است: دانشگاه گنبدکاووس ضمن ابراز انزجار از این اقدام غیر قانونی و نابخردانه استکبار جهانی و در راس آن دولت آمریکا، این موضوع را نقض صریح حاکمیت ملی کشور دانسته و ضمن محکوم کردن این اقدام غیرقانونی و خطرناک، حمایت همه جانبه خود را از سپاه پاسداران حریم انقلاب اسلامی اعلام و در این موضوع تا پای جان ایستاده است.
همچنین براساس اعلام روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش گنبدکاووس، جامعه فرهنگیان این شهرستان نیز در بیانیه ای حرکت مذبوحانه و از پیش شکست خورده دولت آمریکا در تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.
اقدام اخیر رییس جمهوری آمریکا در تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در شبکه های اجتماعی فضای مجازی منطقه گنبدکاووس بازتاب داشته و فعالان این حوزه نیز با به راه انداختن کمپین ها و ساختن هشتگ هایی باعنوان 'من یک سپاهی ام' و یا 'ما همه سپاهی هستیم' ضمن محکوم کردن این اقدام غیرقانونی دولت امریکا، حمایت همه جانبه خود را از این نهاد انقلابی و مردمی اعلام کردند.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز در جلسه ستاد نماز جمعه این شهرستان و جشن بزرگداشت ولادت حضرت امام حسین (ع) که روز گذشته (سه شنبه) برگزار شد، با محکوم کردن اقدام رییس جمهور آمریکا در نامیدن سپاه به عنوان گروه تروریستی، این حرکت جاهلانه را نشان دیگری از شکست شیطان بزرگ علیه انقلاب اسلامی و نیز یک پیروزی برای ملت ایران دانست.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.