مجتبی جمالی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان امروز چهارشنبه در گفتگوی کوتاه تلفنی با خبرنگار ایرنا ضمن تایید این خبر جزییات بیشتر را به فرصت مناسب تری و پس از رسیدگی به اوضاع سیل زدگان موکول کرد.
در همین پیوند سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان گفت: سیلاب باعث ریزش یک ساختمان در منطقه دوزین شهرستان مینودشت شد که بر اثر آن پدر و دو عضو یک خانواده در زیر آوار گرفتار شدند.
علیرضا کمال غریبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا رسیدن نیروهای امداد و نجات و فراهم کردن مسیر دسترسی به افراد گرفتار یک کودک پنج ساله این خانواده در زیر آوار جان خود را از دست داد.
وی بیان کرد: پدر و عضو دیگر خانواده توسط نیروهای هلال احمر و فوریتهای پزشکی به نزدیکترین مرکز درمانی در مینودشت منتقل شدند.
وی اظهار داشت: یک کودک دیگر نیز بر اثر ریزش ساختمان ناشی از سیلاب در شهرستان کلاله جان باخت.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان همچنین گفت: سه مادر باردار در روستاهای توابع شهرستان های آزادشهر و مراوه تپه که در پشت برف و ریزش کوه گرفتار شده بودند؛ با تلاش ماموران امدادی نجات یافته و فرزندان خود را نیز در سلامت به دنیا آوردند.
به گزارش ایرنا در زمان حاضر سیلاب در شرق گلستان فروکش کرده اما طغیان رودخانه و جریان آب به سمت شهرستانهای شمال غربی استان و بوِیژه آق قلا در حرکت است و همچنان تهدید محسوب می شود.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.