به گزارش خبرنگار ایرنا، درمراسم افتتاح این بوستان محله ای که عصر یکشنبه برگزار شد، شهردار گنبدکاووس درسخنانی گفت: برای عملیات اجرایی این بوستان مبلغ 35 میلیارد ریال هزینه شده است.
منصور طعنه گنبدی افزود: این بوستان در زمینی به مساحت چهار هکتار احداث شده و دارای بخش های مختلف از جمله مسیرهای جداگانه دوچرخه سواری و پیاده روی، محل بازی کودکان، آمفی تئاتر روباز و محل ورزش بزرگسالان است.
وی اضافه کرد: علاوه بر این قرار است در آینده ای نزدیک، یک باب خانه محله در دو طبقه با اعتبار هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری کشور در این بوستان احداث می شود.
طعنه گنبدی تصریح کرد: بخشی از هزینه احداث این بوستان محله ای که با محوریت سلامت و با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی احداث شده، ازمحل اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری کشور تامین و هزینه شده است.
به گزارش ایرنا، در مراسم بهره برداری از این بوستان که سی و پنجمین بوستان محله ای گنبدکاووس بوده و در انتهای خیابان امامزاده غربی واقع است، اعضای شورای اسلامی این شهر، آخوند عبدالکریم جاور امام جمعه اهل سنت، معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه و برخی مسئولان این شهرستان حضور داشتند.
اجرای برنامه های هنری توسط گروه های هنری برخی اقوام ساکن در گنبدکاووس از دیگر بخش های مراسم بهره برداری از بوستان مادر بود که جمع زیادی از اهالی محله مدرسی نیز در آن حضور داشتند.
شهر گنبدکاووس باافزون بر 160 هزار نفر جمعیت دومین شهر بزرگ استان گلستان است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.