به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی بعداز ظهر شنبه در مراسم اعلام فعالیت سازمان بسیج عشار گلستان در گنبدکاووس، عشایر را تنها قشر تولیدکننده، قانع ترین و پایبندترین افراد به دین و انقلاب توصیف کرد.
وی افزود: عشایر از بازوی خود نان می خورند و در تامین امنیت کشور به ویژه در مناطق مرزی نقش آفرین هستند.
فرمانده سپاه نینوا گلستان توجه به عشایر و تلاش برای رفع مسائل و مشکلات آنان بویژه درحوزه بازاریابی و فروش محصولات تولیدی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را از دیگر اهداف راه اندازی سازمان بسیج عشایر در گلستان برشمرد.
سردار معروفی گفت: این استان افزون بر 22 هزار عشایر در سه شهر گنبدکاووس، کلاله و مراوه تپه دارد که نیمی از آنان عشایر کوچنده از استان های خراسان رضوی و شمالی هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، حفظ وحدت و انسجام و خدمت بی منت به مردم را وظیفه همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: هیچ کس حق ندارد در زمین دشمن بازی کند.
وی افزود: مردم هوشمند و همیشه در صحنه ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات هستند و همه باید با روحیه انقلابی، جهادی وار به آنان خدمت نماییم.
فرمانده سپاه نینوا گلستان هوشمندی ملت ایران، وحدت و وفاق و نیز ولایت و رهبری را سه مولفه و قابلیت نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی در سایه این مولفه ها به پیروزی رسید و با وجود انواع توطئه، تحریم، جنگ و فتنه دشمنان، اکنون 40 سال از عمر با عزت و اقتدار خود را سپری کرده است.
سردار معروفی اضافه کرد: ادامه مسیر انقلاب اسلامی نیز در گرو توجه و اهتمام جدی همه گروه ها و سلایق سیاسی به این مولفه ها بالاخص اطاعت از رهبری انقلاب است زیرا پیروی از منویات رهبری، ما را از آسیب های دشمن مصون می دارد.
وی با یادآوری بیانیه ماه گذشته مقام معظم رهبری با عنوان گام دوم انقلاب، تصریح کرد: این بیانیه که مکمل وصیت نامه سیاسی بنیانگذار جمهوری اسلامی است باید به صورت جهادی ازسوی همه مسئولان سه قوه مورد توجه و عمل قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی 24 بهمن سال جاری در بیانیه ای مهم و راهبردی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی به تبیین ویژگی‌ های مسیر پر افتخار پیموده شده در 40 سال گذشته و برکات خیره‌ کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند.
ایشان با تأکید بر امید واقع‌ بینانه به آینده و نقش بی‌ بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ها، خطاب به جوانان و آینده‌ سازان ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را در هفت سرفصل اساسی بیان کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای دراین بیانیه ضمن بیان هفت توصیه به جوانان ایرانی از جمله علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی، خواستار توجه آنان به این موضوع شدند.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم که امام جمعه، فرماندار ویژه، روسای ادارات و نهادها و فرماندهان نظامی گنبدکاووس حضور داشتند، سرهنگ پاسدار 'یحیی اسلامی نژاد' به عنوان فرمانده سازمان بسیج عشایر استان گلستان معرفی شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.