محمد حمیدی روز پنچشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه دراستان گلستان روزانه 300 تن گوشت مرغ تولید می شود، افزود: این درحالی است که مصرف روزانه مرغ دراستان 50 تن است و 6 برابر مصرف مردم، گوشت مرغ در گلستان تولید می شود.
فرماندار کلاله خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازارگلستان روزانه 20 درصد گوشت مرغ تولیدی در استان به قیمت هرکیلوگرم 115 هزار ریال در شهرستان ها از جمله کلاله به مردم عرضه می شود که اگر خانواده ها به اندازه نیاز و مانند ماه های قبل خرید کنند با کمبودی روبرو نخواهیم بود.
وی همچنین اعلام کرد: از اول سالجاری تاکنون بیش از115 تن گوشت قرمز و مرغ بر اساس نرخ مصوب تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شده است.
حمیدی اضافه کرد: همچنین علاوه براین دو تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی و 60 تن گوشت گرم مرغ در کلاله توزیع شده است.
فرماندار کلاله تصریح کرد: به منظور جلوگیری از ورود سودجویان و دلالان به بازار این شهرستان کلاله، عرضه گوشت برزیلی به شهروندان با ارائه کارت ملی و با نظارت بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت انجام می شود.
وی همچنین اعلام کرد: به منظور تامین نیازهای مردم، گوشت گرم گوسفندی هرکیلوگرم 440 هزار ریال از طریق واحدهای صنفی طرف قرار داد درحال توزیع می باشد.
فرماندارکلاله ادامه داد : از اول سالجاری تاکنون 22 تن برنج ویک هزار و 118 حلقه لاستیک خودرو در قالب طرح تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شده و اجرای این طرح ادامه خواهد داشت.
شهرستان کلاله با 130هزارنفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/1860/7478
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.