حسین مایلی عصر شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی با تشریح اهمیت استقبال مطلوب از مسافران نوروزی، شهرداران گالیکش و صادق آباد را موظف به انجام فضاسازی مناسب و آراستگی شهرهای حوزه خود کرد.
او همچنین اداره برق را موظف به تامین روشنایی کامل معابر سطح شهرها و بعضا روستاها نمود و یادآور شد:
طبق هماهنگی ها و برنامه ریزی انجام شده برای هزینه اجرایی و تبلیغات سطح شهرستان در باب استقبال از مسافرین نوروزی مبلغ 600 میلیون ریال اعتبار پیش بینی و برآورد شده است.
فرماندار گالیکش گفت: تا پایان امسال دو المان ورودی و خروجی شهر گالیکش به عنوان مرکز این شهرستان توسط شهرداری و شورای شهر مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مایلی خاطرنشان کرد: سال گذشته شهرستان گالیکش جزو سه شهرستان اول از نظر افزایش بازدیدکنندگان مناطق گردشگری و جزو پنج شهرستان اول استان گلستان از نظر استقبال مسافرین شناخته شد.
وی اجرای برنامه نوروزگاه، استقرار نمایشگاه های سیار در ورودی و خروجی شهر گالیکش، در نظر گرفتن اماکن متعدد برای اسکان مسافرین در سطح شهرستان، پخش بروشور معرفی مناطق گردشگری، زیارتی، اماکن تفریحی و اسکان و اجرای برنامه های متعدد ورزشی و فرهنگی در این شهرستان از جمله برنامه های شهرستان برای جذب مسافران نوروزی اعلام کرد.
فرماندار گالیکش گفت: این برنامه های با تشکیل کمیته های ده گانه و تشکیل کمیته ضربتی برای بازدید و نظارت در ایام تعطیلات نوروز به اجرا در می آید.
شهرستان گالیکش با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان و در مسیر جاده بین المللی تهران -مشهد واقع شده و سالانه پذیرای تعداد زیادی از زائرانی است که این مسیر را برای رسیدن به مشهد و زیارت امام رضا (ع) انتخاب می کنند.
7481/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.