محمود سالاری روز سه شنبه در نشست با گروه خبری چله انقلاب اسلامی اظهار داشت: نرخ بیکاری رامیان از 13.82 در سال گذشته به رقم 11.7 رسیده و بیش از 2 درصد کاهش یافت.
وی از بهره برداری 56 پروژه با اعتبار 150 میلیارد ریال و ایجاد 17 فرصت شغلی همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت : علاوه بر آن عملیات ساخت 17 طرح اعتبار 350 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.
بگفته وی پروژه های آبخیزداری، خط انتقال آب، احداث مخزن 200 متر مکعبی روستای شفیع آباد، افتتاح مسکن مددجویان، ساخت مسکن روستایی، از مدرسه 12 کلاسه رضا آباد، جمع آوری آب‌های سطحی، از جمله مهمترین پروژه های قابل بهره برداری رامیان در این ایام است.
سالاری ادامه داد: محور فعالیت های توسعه ای رامیان، توجه به بخش گردشگری است که در این راستا اقدامات موثری در رونق بوم گردی و استفاده از جاذبه های طبیعی برای جذب گردشگران انجام شده که یکی از آن ها واگذاری پارک جنگلی دلند به بخش خصوصی با ظرفیت اشتغالزایی200 نفر است.
فرماندار رامیان گفت : همچنین در دهه فجر 35 جشن در روستاها و شهرهای شهرستان، عطر‎افشانی گلزار شهدا، پیاده‎روی خانوادگی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، یادواره شهدا، نمایشگاه‎ها، مسابقات ورزشی، گفتمان‎ها و کلاس‎های آموزشی اجرا و برگزار خواهد شد.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.