به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس عصر یکشنبه و پس از برگزاری یک بازی بدون هوادار در هفته گذشته، در سالنی مملو از تماشاگر میزبان تیم بالای جدولی خاتم اردکان یزد بود که در گیم اول مغلوب هماهنگی تیم حریف شد و 25 بر 19 این گیم را واگذار کرد.
در وقت دوم هواداران درحالی که بی امان تشویق می کردند و توقع برد در این ست را داشتند، شاهد یک بازی پایاپای بودند که در نهایت با نتیجه 28 بر 26 به نفع خاتم اردکان به پایان رسید.
تیم شهرداری گنبد با ورود به گیم سوم بازی بهتری از خود ارائه کرد توانست تیم پر مهره اردکان را در همان ابتدا 3 امتیاز عقب بیندازد و این برتری را تا پایان حفظ کند و با نتیجه 25 بر 20 با یک روحیه بالا به استقبال گیم چهارم رفت.
تیم خاتم اردکان که در وقت سوم اسیر هماهنگی تیم میزبان و تشویق بی امان هواداران گنبدی شده بود از ابتدای ست چهارم برای کسب نتیجه وارد زمین شد و در حالی که در ابتدا عملکرد بهتری نیز داشت ولی شهرداری گنبد با در دست گرفتن بازی توانست در پایان با نتیجه 25 بر 21 حریف خود را شکست دهد.
شهرداری گنبدکاووس در گیم پایانی با حمایت همه جانبه هوادارانش فضای سالن المپیک را برای میهمان خود بسیار سخت کرد و با گرفتن امتیاز 15 درحالی که تیم بالای جدولی خاتم اردکان در امتیاز 12 مانده بود توانست انتقام بازی رفت را گرفته و بازی را با نتیجه نهایی 3 بر 2 به پایان برساند.
در این دیدار مسعود ذوقی و محمدرضا درفش کاویانی داوران اول و دوم بودند؛ خلیل یگانه و شهباز صدری نیز به عنوان ناظر داوری و سازمان لیگ در سالن حضور داشتند.
تیم شهرداری گنبد توانست با برتری در این دیدار با یک پله صعود در رده پنجم جدول قرار بگیرد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.