به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود سالاری روز پنجشنبه در جلشه شورای اداری شهرستان رامیان اظهار د اشت:9 دی روز ناامیدی دشمنان از ایجاد تفرقه در داخل کشور با وجود رهبر انقلاب است و این روز ارزشمند باید برای آیندگان باقی بماند تا درس ها از آن گرفته شود.
وی افزود: این روز متعلق به هیچ گروه، جناح و یا جریان سیاسی خاصی نیست و کسی حق مصادره آن را ندارد زیرا 9 دی نمایانگر وحدت و وفاق ملی است، از همین رو سخنرانان این مراسم دقت داشته باشند تا در این روز به بحث های تفرقه افکنانه نپردازند.
وی گفت: امروز مردم مشکل معیشتی دارند از همین رو باید با دمیدن روحیه امید، موجب دلگرمی و اتحاد در بین آحاد ملت باشیم.
سالاری با اشاره به عملکرد مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان رامیان گفت: با اینکه سه ماه از سال جاری باقی است تعهد اشتغال ما از 100 درصد گذشته و به 120 درصد رسیده است که امروز شاهد ایجاد فضای کسب و کار برای بیش از 1200 نفر هستیم.
وی در انتقاد به برخی مدیران شهرستانی افزود: در چند هفته اخیر برخی گزارشات مبنی بر برخورد نامناسب با ارباب رجوع و ایجاد نارضایتی در بین مردم به مجموعه فرمانداری شهرستان رسیده است که این موضوع جای بسی تاسف دارد و قاطعانه اعلام می کنم چنانچه این رویه ادامه پیدا کند مدیر مورد نظر برکنار خواهد شد.
فرماندار شهرستان رامیان در انتقادی دیگر گفت: گزارشاتی از وجود فساد اداری در برخی ادارات شهرستان نیز به فرمانداری واصل شده است که به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم و از مدیران می خواهم با کارمندان جلسات پایدار داشته باشند و به آنها اعلام کنند که عملکردشان رصد می شود زیرا هرگونه تخلف هم مدیر و هم کارمندان را در بر خواهد گرفت و جای توجیهی نخواهد داشت.
وی خطاب به دستگاه های خدماتی آب، برق و گاز تاکید کرد به هیچ عنوان بدون مجوز فرمانداری، حق قطع کردن انشعاب مراکز تولیدی و اشتغالزا را ندارد.
به گزارش ایرنا، مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان نیز در این جلسه گفت: در گذشته پدافند بصورت نظامی بوده است ولی در شیوه نوین و جدید، نگاه غیرمسلحانه می باشد که باعث بازدارندگی و مدیریت بحران های طبیعی و غیرطبیعی می گردد.
احمد تجری گفت: حفظ جان انسان ها در بحران ها اولویت اول در برنامه های پدافند غیرعامل است و البته حفظ زیرساخت ها در این موقعیت ها از موارد مهم است.
وی با بیان برخی موارد نظیر کنترل آنفلوانزای مرغی، حراست و تامین آب شرب مناسب برای شهروندان گلستانی، حراست از فضای سایبری و اطلاعات استان در ادارات و جلوگیری از دسترسی دشمنان به این موارد را نسبت به دیگر استان ها در شرایط بهتری عنوان نمود.
شهرستان رامیان با 85 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
9433/1860/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.