در همین پیوند مدیر کل راه و شهرسازی گلستان از تصویب اولویت بندی تعریض 20 دستگاه دوبرگردان نوک منقاری به دوربرگردان عریض در جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان؛ حسین محبوبی اظهار کرد: در بررسی و بازدید بعمل آمده تیم کارشناسی کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان از 72 دستگاه دوربرگردان ها محورهای مواصلاتی استان بیست مورد با اولویت اجرایی در سال جاری و آینده به دستگاه های متولی واگذار شد.
وی اظهار کرد: بر اساس این مصوبه 10 دوربرگردان شامل دور برگردان های روستای ورسن در غرب گرگان، دوربرگردان های روستاهای حکیم آباد و زینب آباد در شمال شهرستان رامیان، کمربندی علی آباد کتول، در اولویت فاز اول و جزو تعهدات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفت.
دبیر کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل افزود: دوربرگردان های لرد گاز و باران آهنگرمحله از توابع گرگان، باغوکناره شهرستان بندرگز، دوربرگردان غربی النگ کردکوی و کمربندی آزادشهر از اولویت های فاز اول تعهدات شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل استان است.
محبوبی گفت: دوربرگردان کارخانه آرد زاهدی گرگان، سعد آباد خان ببین شهرستان رامیان، قره سو و اسلام آباد گنبدکاووس و ده حسن خان مینودشت نیز دوربرگردان هایی هستند که در فاز دوم و در تعهدات راهداری و حمل و نقل جاده ای در برنامه تغییر قرار گرفت.
مدیر کل راه و شهرسازی گلستان افزود: دوربرگردان روستاهای نوده ملک و نودیجه گرگان، خروجی غربی کردکوی، پلیس راه نوکنده و مزنگ بندرگز و دوربرگردان شرقی تلور همین شهرستان در فاز دوم از تعهدات شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل برای تبدیل به عریض شدن دیگر دوربرگردان های این مصوبه است.
وی بیان کرد: تبدیل 20 دوربرگردان نوک منقاری به دوربرگردان عریض در جاده های استان گلستان بر اساس توافق انجام شده چند روز قبل استاندار و مسوولان ذیربط گلستان با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اجرایی می شود.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.