به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین نمایشگاه کتاب که روز یکشنبه گشایش یافت، فرماندار ویژه گنبدکاووس در سخنانی توجه به کتاب و کتابخوانی را از اقدامات ارزشمند در جامعه دانست و گفت: دانایی از زیربناهای مهم توسعه یک کشور است.
عبدالقدیر کریمی با گرامیداشت 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقای دانایی در افراد جامعه از عوامل مهم برای مقابله با تهدیدها و تحریم های استکبار می باشد.
رییس دانشگاه فرهنگیان گنبدکاووس به عنوان متولی برگزاری این نمایشگاه نیز به خبرنگاران گفت: دراین نمایشگاه دو هزار عنوان کتاب با 10 هزار جلد با موضوعات مختلف تاریخی، مذهبی، علمی، پزشکی، روانشناسی، کودک و نوجوان و داستان در معرض بازدید و خرید علاقه مندان بویژه خانواده ها گذاشته شده است.
دکتر محمود بذرافشان افزود: این نمایشگاه از امروز تا پایان آذرماه 97 همه روزه از ساعت 8 صبح تا 22 شب دایر می باشد و کتاب های عرضه شده با 30 تا 50 درصد تخفیف به خریداران فروخته می شود.
وی اضافه کرد: نوشت افزارهای دانش آموزی و نیز محصولات فرهنگی عرضه شده در این نمایشگاه هم با 10 درصد تخفیف عرضه می شود.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه کتاب درخیایان امام خمینی (ره) جنوبی جنب دانشگاه فرهنگیان (تربیت معلم) گنبدکاووس برپا شده و در آیین بازگشایی آن، برخی مسئولان این شهرستان حضور داشتند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.