سرهنگ محمود علی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه روز گذشته در یکی از خیابان های شهر گنبدکاووس و به دلیل اختلاف مالی بین عامل اصلی آدم ربایی با فرد ربوده شده بر سر خرید و فروش مواد مخدر رخ داد.
وی افزود: درپی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع آدم ربایی موضوع بلافاصله در دستور کار انتظامی قرار گرفت و ماموران با حضور در محل حادثه، بررسی های لازم را انجام دادند.
سرهنگ علی فر اضافه کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد که آدم ربایان با یک دستگاه خودرو پراید و ایجاد تصادف ساختگی با خودرو زانتیا، اقدام به ربودن یکی از سرنشنیان زانیتا می کنند.
وی تصریح کرد: پس از ربودن فرد مورد نظر، آدم ربایان از محل حاثه فرار کرده و به مکانی نامعلوم می روند که ماموران با سرنخ های به دست آمده و با هماهنگی مقام قضایی، متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و جوان ربوده شده را آزاد می کنند.
وی ادامه داد: متهم اصلی این آدم ربایی از افراد شرور و دارای سابقه کیفری بوده که به همراه همدستانش با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری عامل ساخت صفحه جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز خبر داد و گفت: در پی شکایت یک خانم، از فردی مجهول الهویه به دلیل بارگذاری تصاویر شخصی و ساخت صفحه جعلی به نام شاکی در اینستاگرام، این پرونده در دستور کار پلیس فتا ( فضای تولید وتبادل اطلاعات) گنبدکاووس قرار گرفت.
سرهنگ علی فر افزود: با اقدامات تخصصی کارشناسان پلیس فتا، فرد متهم دستگیر و با اقرار به بزه انتسابی، انگیزه خود را انتقامجویی اعلام کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.