به گزارش خبرنگار ایرنا در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی تیم های پاس ستارگان ساری تیم اول گروه B مرحله مقدماتی و راه و شهرسازی گلستان تیم دوم گروه A مرحله مقدماتی به مصاف هم رفتند که ساروی ها موفق شدند در اوزان مختلف با نتیجه 6 بر 4 و در مجموع امتیاز مثبت 23 بر 18 پیروز شوند.
در نتایج انفرادی اوزان ده گانه در 57 کیلوگرم پوریا ترکمان از گلستان در حالی که در تساوی 5 بر 5 با نادر حاج آقانیا بود ضربه فنی شد و کشتی را واگذار کرد، در وزن 61 کیلوگرم مهدی عشقی از گلستان با نتیجه 4 بر صفر مغلوب مهران شیخی شد و در وزن 65 کیلوگرم میلاد طهماسبی زاده از گلستان با نتیجه 4 بر 1 کشتی را به فرزاد عموزاده از ساری واگذار کرد.
در وزن 70 کیلوگرم حمیدرضا سرگو با برتری 3 بر 1 در برابر محمدمهدی یگانه جعفری اولین پیروزی را به اردوی تیم گلستان آورد اما در وزن 74 کیلوگرم مسعود کمروند با نتیجه 6 بر 4 در برابر حسین الیاسی حریف ساروی تن به شکست داد.
در وزن 79 کیلوگرم محمدجواد حمیدی دیگر کشتی گیر گلستان با پیروزی 3 بر 2 برابر فریبرز بابایی گلستانی ها را صاحب دومین برد کرد اما در وزن 86 کیلوگرم سیدعلی موسوی از مسعود مددی حریف ساروی با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد.
در وزن 92 کیلوگرم اسماعیل محمودی توانست 8 بر 2 سینا غلامی کشتی گیر تیم ساری را شکست دهد و سومین برد را در کارنامه گلستان به ثبت برساند و در وزن 97 کیلوگرم حسین رمضانیان با قبول شکست 7 بر 1 برابر امیر محمدی حریف ساروی ششمین باخت تیمش را رقم زد.
در وزن 125 کیلوگرم (سنگین وزن) سیداحمد رسولی به روی تشک رفت اما جابر صادق زاده حریف ساروی برابر او حاضر نشد تا چهارمین برد تیم گلستان در کشتی آخر به ثبت برسد و در نتیجه انفرادی تیم ساری با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید.
دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی این رقابت ها هم اکنون بین تیم های بیمه رازی بابل و پتروشیمی بهشهر در حال برگزاری است.
تیم گلستان پس از شکست راهی دیدار رده بندی و پاس ستارگان ساری فینالیست شد.
دیدارهای رده بندی و فینال عصر امروز پنجشنبه برگزار خواهد شد.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.