به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی زمانی‎نژاد روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر با بیان اینکه در استان گلستان 228 هزار باب خانه روستایی وجود دارد، گفت: از این تعداد 128 هزار خانه غیرمقاوم هستند که 70 هزار باب آن برای مقاوم سازی به بنیاد مسکن ارجاع شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان بیان کرد: از دیگر فعالیت های بنیاد مسکن اجرای طرح هادی روستایی، بازسازی اماکن مسکونی و تجاری تخریب شده از بلایای طبیعی و صدور اسناد روستایی است.
وی آسفالت معابر روستایی را از دیگر فعالیت های این نهاد ذکر کرد و گفت: در این راستا 60 هزار متر مربع قیر یارانه ای به روستاهای شهرستان آزادشهر تعلق گرفته است.
زمانی نژاد با بیان اینکه شهرستان آزادشهر 49 روستا دارد به آغاز عملیات اجرایی طرح هادی در 37 روستا اشاره کرد و گفت: طرح هادی در 18 روستا به اتمام رسیده، در 19 روستا ادامه دارد و در 12 روستای باقیمانده نیز بزودی فاز عملیاتی آغاز می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان خاطرنشان کرد: در شهرستان آزادشهر چهار هزار مورد تسهیلات مسکن روستایی پرداخت و 2300 سند روستایی صادر شده که این موارد می تواند به اقتصاد شهرستان کمک شایان توجهی نماید.
به گزارش ایرنا نماینده مردم شهرستان آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: کشور در برهه زمانی حساسی به سر می برد و نظام استکباری تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به کار بسته است.
علیرضا ابراهیمی افزود: آمریکا سعی دارد بین مردم و مسئولان نظام فاصله انداخته و اعتماد مردم به نظام را از بین ببرد که لازمه از بین بردن این توطئه ها تلاش حداکثری مسئولان برای رفع مشکلات مردم است.
شهرستان 96 هزار نفری آزادشهر با 49 روستا در شرق استان گلستان قرار دارد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.