مدیرعامل پتروشیمی تبریز گفت: واحد تولید پلی‌اتیلن سنگین با ظرفیت ۳۱۰ هزار تن در سال با سرمایه‌گذاری ۱۲ همت با دانش بومی، طراحی و در حال اجرا بوده که بهمن ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد.

سید نورالله میراشرفی امروز در دیدار با شورای هماهنگی روابط عمومی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: توسعه محصولات سبد تولیدی پتروشیمی تبریز به دو برابر ظرفیت فعلی تا سال ۱۴۰۵ مهم‌ترین هدف توسعه‌ای این مجتمع است.

 

وی افزود: یکی از طرح‌های مهم توسعه‌ای پتروشیمی تبریز طرح پلی‌اتیلن سنگین بوده که برای نخستین بار در کشور با استفاده از دانش فنی کاملاً ایرانی طراحی شده و در مرحله اجرا می‌باشد.

 

مدیرعامل پتروشیمی تبریز بیان داشت: با آغاز فعالیت‌های اجرایی و مطابق با برنامه‌ریزی دقیق انجام‌شده در دهه فجر ۱۴۰۴ واحد پلی‌اتیلن سنگین به بهره‌برداری می‌رسد و ظرفیت تولیدات پلیمری شرکت را به ۲ برابر ظرفیت فعلی می‌رساند.

 

میراشرفی ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری طرح حدود ۱۲ همت برآورد شده است و با راه‌اندازی آن صادرات پتروشیمی تبریز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داشت.

پروژه پتروشیمی تبریز تضمینی برای بهبود کیفیت زندگی در شهر تبریز

 

fb571490-04ef-485a-8ec3-b3f3195f6ef2

مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه انتقال پساب از تصفیه‌خانه مرکزی شهر به مجتمع پتروشیمی تبریز، افزود: با توجه به اهمیت روز افزون بهره‌مندی از منابع آب در مصارف صنعتی و شهری از طرفی و کمبود منابع آبی از سوی دیگر، استفاده از پساب شهری یکی از استراتژی‌های توسعه منابع آبی در شرکت پتروشیمی تبریز است.

 

وی این پروژه را تضمینی برای بهبود کیفیت زندگی در شهر تبریز و به تبع آن بقای شرکت دانست و متذکر شد: با اجرایی شدن قرارداد تخصیص ۵ میلیون مترمکعب پساب خروجی از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر تبریز، امکان تأمین آب صنعتی موردنیاز مجتمع پتروشیمی تبریز نیز فراهم می‌گردد.

 

 

08f97762-0d0c-4dc9-80b6-354ddb8e5c14

 

جانشین‌پروری نیروی کار

 

میراشرفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ظرف سه تا چهار سال آینده حدود نیمی از ۷۰۰ پرسنل رسمی پتروشیمی تبریز بازنشسته می‌شوند، اضافه کرد: باید از هم اکنون به فکر جانشین‌پروری نیروی کار از بین کارکنان ارزشمند قرارداد مستقیم باشیم و موضوع یاد شده را برای پیشرفت این مجموعه جدی بگیریم. 

 

براساس این گزارش در پایان این مراسم محمد عزیزی‌راد، مدیرکل روابط عمومی‌ استانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان آذربایجان‌شرقی از طرف جامعه رسانه‌ای از ابراهیم افشاری، مشاور مدیرعامل و محمدامین عباس‌زاده، رئیس روابط عمومی پتروشیمی تبریز، به پاس تلاش‌های ارزنده‌شان در راستای ایجاد اعتماد و امید در جامعه و همکاری و هم‌افزایی با رسانه‌ها تقدیر و تشکر کرد.

 

این گزارش می‌افزاید، این مراسم با حضور شورای روابط عمومی و روسای تشکل‌های مطبوعاتی آذربایجان شرقی برگزار شد.

شورای هماهنگی روابط عمومی استان آذربایجان‌شرقی، بسیج زسانه، انجمن صنفی روزنامه نگاران استان و خانه مطبوعات به عنوان نهادهای هم‌افزا، نقش مهمی در ارتقای سطح کیفی روابط عمومی‌ها در استان ایفا می‌کنند.

 

این نهادها با ایجاد یک شبکه ارتباطی قوی بین روابط عمومی‌های مختلف، امکان تبادل تجربیات، هم‌اندیشی و همکاری‌های مشترک را فراهم می‌آورند.

 

cb0015a5-48c6-4a5a-ab92-8c1af710dc15

 

منبع: فارس

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.