مارماریس یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی ترکیه است که هر ساله در تابستان میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان است. در این شهر بندری هتل‌های زیادی وجود دارد که اغلب آن‌ها را می‌توان در لیست بهترین هتل ‌های مارماریس قرار داد. در این مقاله سعی کردیم به طور خلاصه بهترین هتل ‌های مارماریس 5 ستاره و همچنین بهترین هتل ‌های مارماریس 4 ستاره را که امکانات و خدمات لوکسی به مهمانان خود ارائه می‌کنند را معرفی کنیم. پس اگر تصمیم دارید در تابستان با تور مارماریس سفری به این شهر زیبا داشته باشید، مطمئن باشید که اقامت لذت‌بخشی را در هتل‌های لوکس این شهر تجربه خواهید کرد.

مارماریس یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ترکیه است که بیشتر با سواحل زیبا، آب و هوای مدیترانه‌ای و امکانات تفریحی متعددی که دارد، شناخته می‌شود. طبیعت بکر و جاذبه‌های فرهنگی مارماریس، هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سوی خود می‌کشانند. صرف نظر از همه جاذبه‌های این شهر بندری، قطعاً تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از اقامت در هتل‌های مارماریس خواهید داشت. در مارماریس هتل‌های باکیفیت و لوکس زیادی وجود دارد که خدمات عالی و امکانات رفاهی متنوعی را به مسافران ارائه می‌کنند.

فورتزا بیچ ریزورت؛ از بهترین هتل های مارماریس

هتل فورتزا بیچ ریزورت یکی از هتل‌های 5 ستاره معروف و یکی از بهترین هتل ‌های مارماریس در تور ترکیه است که تنها 6 کیلومتر تا روستای فوق‌العاده حصارنو فاصله دارد. از امکانات این هتل لوکس می‌توان به ساحل اختصاصی، استخرهای شنا، اسپا، رستوران و کافه ساحلی اشاره کرد.

از آنجا که فرودگاه دالامان در فاصله 114 کیلومتری فورتزا بیچ قرار دارد، یکی از خدمات بی‌نظیر این هتل ساحلی، شاتل فرودگاهی محسوب می‌شود. اتاق‌های شیک این هتل چشم‌انداز بی‌نظیری به باغ‌های اطراف، دریا، استخر و کوه‌ها دارند. یکی از جذابیت‌های این هتل نزدیک بودن آن به پارک آبی آتلانتیس و قلعه مارماریس است.

هتل الیت ورلد مارماریس

هتل الیت ورلد یک هتل 5 ستاره و یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل ‌های مارماریس است. این هتل امکانات بی‌نظیری مثل استخرهای سرپوشیده و روباز، رستوران‌های لوکس، باشگاه ورزشی، اسپا و همچنین یک ساحل اختصاصی دارد که سبب می‌شود خاطره خوبی از این شهر در ذهن شما ثبت شود.

اتاق‌های این هتل نیز طراحی مدرن و جذابی دارند و به امکانات رفاهی مانند تلویزیون و اینترنت رایگان مجهز هستند. مهم‌ترین نکته‌ای که باید درباره هتل الیت ورلد بدانید این است که به افراد زیر 14 سال خدمات ارائه نمی‌کند. از مزیت‌های دیگر این هتل موقعیت مکانی آن است که تا جاذبه‌های توریستی مارماریس مثل ساحل نیروانا، ساحل مارماریس و یکی از مراکز خرید مارماریس فاصله کمی دارد.

هتل لابراندا مارس مارماریس

لابراندا مارس یکی از هتل‌های 5 ستاره لوکس مارماریس است. اگر می‌خواهید اقامت در یکی از هتل‌های لوکس مارماریس را تجربه کنید، هتل لابراندای مارس مارماریس یکی از بهترین گزینه‌ها است. هتل لابراندا امکانات بی‌نظیری ازجمله اسپا، دو استخر روباز و یک ساحل خصوصی دارد. بنابراین اگر به دنبال آرامش هستید، این هتل گزینه‌های متعددی را برای شما فراهم کرده است.

علاوه بر این، لابراندا پنج رستوران دارد که یکی از آن‌ها رستوران ایتالیایی پیزریا ایتالین است. از امکانات دیگر این هتل که از بهترین هتل ‌های مارماریس است، می‌توان به اینترنت رایگان و نگه‌داری از کودکان اشاره کرد که البته برای مورد دوم باید هزینه پرداخت کنید. همه ۴۴۱ اتاق آن مجهز به مینی بار، تلویزیون LCD و بالکن خصوصی هستند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این هتل این است که در فاصله کوتاهی از ساحل مارماریس و پارک آبی آتلانتیس واقع شده است.

هتل بلو بی پلاتینوم

 

با بهترین هتل ‌های مارماریس آشنا شوید (2)

 

هتل بلو بی پلاتینوم تنها چند قدم تا پارک آبی آتلانتیس و ساحل مارماریس فاصله دارد. این هتل لوکس 5 ستاره که از بهترین هتل ‌های مارماریس به شمار می‌رود، امکانات و خدمات بی‌نظیری دارد. همه 441 اتاق بلو بی پلاتینوم مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون‌ پلاسما و بالکن‌های خصوصی هستند. این هتل دارای 4 استخر روباز، ساحل خصوصی و یک سالن اسپا است.

از دیگر امکاناتی که در این هتل وجود دارد می‌توان به مرکز تجاری، خشکشویی و پارکینگ رایگان اشاره کرد. از دیگر جذابیت‌های بی‌پایان این هتل، رستوران آن است که انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را سرو می‌کند. کنند این هتل در فاصله 0.7 کیلومتری از پارک آبی آکوا دریم و 2.2 کیلومتری خیابان بار مارماریس قرار دارد.

گرین نیچر ریزورت اند اسپا؛ باشکوه ترین هتل مارماریس

لوکس ‌ترین هتل مارماریس، هتل 5 ستاره گرین نیچر ریزورت است که امکانات فراوانی از جمله دو استخر روباز، یک باشگاه و یک سونا دارد. همه اتاق‌های این هتل دارای مینی بار، بالکن‌های خصوصی، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن و گاوصندوق هستند. اگر بخواهیم از امکانات ویژه‌این هتل نام ببریم باید به خدمات خشکشویی و لباسشویی، سالن کنفرانس به مساحت هزار و 100 متر مربع و اتاق جلسه اشاره کنیم.

علاوه بر این موارد، این هتل یک رستوران و یک کافی‌شاپ هم دارد که خدمات 24 ساعته ارائه می‌کنند. در کنار استخر نیز یک بار وجود دارد که ریلکس کردن در آب را با صرف یک نوشیدنی تکمیل می‌کند. یکی از مزیت‌های هتل این است که با پارک آبی آتلانتیس، آکوا دریم و برخی سواحل مارماریس مثل ساحل بزرگ شهر مارماریس فاصله دارد.

هتل کاسا د ماریس؛ هتل 5 ستاره بزرگسالان در مارماریس

از دیگر هتل ‌های مارماریس در ترکیه، هتل 5 ستاره کاسا دی ماریس است که فقط به افراد بالای 16 سال خدمات ارائه می‌کند. این هتل امکانات ویژه‌ای برای ریلکس کردن مهمانان خود فراهم کرده که ازجمله آن‌ها سالن اسپا، ساحل خصوصی، استخر روباز و سونا هستند. برای صرف غذاهای خوشمزه به سراغ رستوران ماریس و برای صرف نوشیدنی‌های تازه به سراغ بار کنار استخر بروید.

همه اتاق‌های این هتل به امکاناتی از جمله تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون LCD و بالکن‌های مبله مجهز هستند. هتل کاسا دی ماریس در فاصله‌ 4 دقیقه‌ای از ساحل مارماریس قرار دارد. برای رسیدن به پارک آبی آتلانتیس هم تنها کافی است 5 دقیقه‌ را با ماشین پشت سر بگذارید. علاوه بر این پارک آبی آکوآ دریم و خیابان بار مارماریس نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند.

گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس

 

با بهترین هتل ‌های مارماریس آشنا شوید (1)

 

گرند یازیچی کلاب مارماریس یکی از هتل ‌های مارماریس 4 ستاره است که امکانات ویژه‌ای مثل سالن اسپا،2 استخر سرپوشیده و 2 استخر روباز دارد. همه 543 اتاق این هتل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون‌ LED و بالکن‌ خصوصی دارند.

اگر فرزند کوچک دارید می‌توانید هنگام خرید، کودکانتان را به مرکز خدمات مراقبت از کودکان این هتل بسپارید. این هتل 7 رستوران و 2 بار دارد که به اضافه خدمات 24 ساعته هتل، لذت خوردن و نوشیدن غذاها و نوشیدنی‌ها مختلف را در هر زمان ممکن می‌کنند. در پایان هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس یک سالن بزرگ به مساحت 1304 متر مربع را به برگزاری کنفرانس اختصاص داده است.

تجربه حضور در بهترین هتل‌ های مارماریس با سپهران

مارماریس یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی ترکیه است که هر ساله در تابستان میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان است. در این شهر بندری هتل‌های زیادی وجود دارد که اغلب آن‌ها را می‌توان در لیست بهترین هتل ‌های مارماریس قرار داد. در این مقاله سعی کردیم به طور خلاصه بهترین هتل ‌های مارماریس 5 ستاره و همچنین بهترین هتل ‌های مارماریس 4 ستاره را که امکانات و خدمات لوکسی به مهمانان خود ارائه می‌کنند را معرفی کنیم. پس اگر تصمیم دارید در تابستان با تور مارماریس سفری به این شهر زیبا داشته باشید، مطمئن باشید که اقامت لذت‌بخشی را در هتل‌های لوکس این شهر تجربه خواهید کرد.

آژانس گردشگری سپهران سیر باستان برگزارکننده تورهای متنوع آسیایی به کشورهای مختلف این قاره است و تلاش می‌کند تا گردشگران عزیز ایرانی را با نقطه‌نقطه این قسمت از کره زمین آشنا کند. شما می‌توانید برای مشاهده تاریخ و برنامه هر تور و یا رزرو هتل در کشورهای آسیایی به وبسایت ما به آدرس www.sepehrantour.com مراجعه کنید. منتظر دیدار شما در تفلیس زیبا هستیم.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.