یقیناً موفقیت در یک پرونده هدف نهایی و مهم هر موکلی است. بنابراین همه ی افراد به دنبال بهترین وکیل کرج میباشند. در ادامه گروه وکلای البرز معیار های انتخاب بهترین وکیل کرج را به شما ارائه می دهد.

یقیناً موفقیت در یک پرونده هدف نهایی و مهم هر موکلی است. بنابراین همه ی افراد به دنبال بهترین وکیل کرج میباشند. در ادامه گروه وکلای البرز معیارهای انتخاب بهترین وکیل کرج را به شما ارائه می دهد.

گروه وکلای البرز متشکل از وکلای متخصص در تمامی زمینه های حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، ثبت، بین الملل و ... می باشد و از جهات مختلفی در ارائه خدمات به موکلین در استان البرز پیشتاز می باشد.

در این مطلب قصد داریم بررسی کنیم که بهترین وکیل کرج چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا او را از سایر وکلا متمایز سازد؟ آیا یک وکیل می تواند به موکل خود تضمین موفقیت در یک پرونده را بدهد؟ بهترین وکیل کرج چقدر حق الوکاله می گیرد؟ چگونه می توانم خبره و با تجربه بودن یک وکیل را تشخیص دهم؟

 

ویژگی های بهترین وکیل کرج از دیدگاه گروه وکلای البرز

مطمئنا موفقیت در یک پرونده مهمترین دغدغه و نگرانی برای موکلین است. به همین منظور قصد داریم به ویژگی های بهترین وکیل کرج بپردازیم تا افراد بتوانند انتخاب دقیق تر و راحت تری داشته باشند:

۱. تجربه ی بالا: این فاکتور و معیار را می توان مهمترین ویژگی یک وکیل موفق دانست. تجربه ی بالای ۲۰ سال یک وکیل را بسیار حاذق و کارآمد می کند و نشانگر تبحر او است.

۲. درصد بالای موفقیت در پرونده ها: بدون شک هر چه درصد موفقیت پرونده های یک وکیل بالاتر باشد، درصد موفقیت او برای پرونده ی شما نیز بالاتر می رود.

۳. مهارت سخنوری و قدرت بیان: این ویژگی مهم؛ زمانی خود را نشان می دهد که وکیل شما در دادگاه می خواهد در مقابل قاضیِ پرونده از شما دفاع کند.

۴. آگاهی از قوانین، مقررات و رویه قضایی: تسلط جامع و کامل به تمامی قوانین و آگاهی از جدیدترین آرای وحدت رویه و نظرات مشورتی قوه قضاییه لازمه ی دفاعی قوی در محکمه و نگارش یک لایحه و دادخواست قوی می باشد.

۵. استراتژی قوی: یک وکیل کارکشته باید استراتژی حساب شده و دقیق در تنظیم دادخواست، شکوایه و همچنین تنظیم لوایح داشته باشد. او باید از یک طرف به ادبیات صحیح حقوقی مسلط و از طرفی دیگر بر تمامی قوانین و مقررات اشراف جامع داشته باشد.

۶. جمع آوری ادله و تحلیل آن ها: وکلای موفق؛ از ادله ی حقوقی و کیفری آگاه بوده و ارزش اثباتی هر کدام از آن ها را می دانند. بدین ترتیب می دانند که باید با توجه به ویژگی های یک پرونده به کدام یک از ادله در محکمه استناد کنند.

 

توصیه‌های گروه وکلای البرز برای انتخاب بهترین وکیل کرج 2 (2)

 

حق الوکاله وکیل در کرج چقدر است؟

دو عامل می تواند در میزان حق الوکاله بهترین وکیل کرج تاثیر گذار باشد؛ اول، خصوصیات و ویژگی های وکیل و دوم شرایط منحصر به فرد هر پرونده.

از جمله ویژگی های یک وکیل که در میزان حق الوکاله او موثر است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزان تجربه
  • درصد موفقیت او در پرونده ها
  • میزان آشنایی او به قوانین و مقررات
  • میزان تحصیلات دانشگاهی

همچنین شرایطی که دروضعیت یک پرونده موثر است:

  • موضوع پرونده ( اعم از اینکه ملکی، خانواده، کیفری و ... باشد)
  • میزان اطاله ی دادرسی
  • پیچیدگی پرونده

 

آیا یک وکیل می تواند موفقیت یک پرونده را تضمین کند؟

بعضی از وکلا گاهاً موفقیت پرونده ی موکل شان را تضمین می کنند. اما واقعیت این است که از نظر گروه وکلای البرز به سرپرستی دکتر سیامک کرم زاده؛ نمی توان موفقیت یک پرونده را تضمین کرد چرا که موفقیت یک پرونده به عوامل متعدد و متفاوتی بستگی دارد که همه ی آن ها در اختیار وکیل نیست. به طور کلی می توان گفت که ادعای یک وکیل مبنی بر موفقیت ۱۰۰ درصدی پرونده ی موکل، کاری غیر اخلاقی و غیر حرفه ای است. به عبارتی دیگر بر اساس جمله ای معروف؛ تعهد وکیل به وسیله است ونه به نتیجه.

با این حال بهترین وکیل کرج دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که می توان آن ها را عاملی مهم و موثری در موفقیت یک پرونده دانست که از جمله ی آن ها می توان به تجربه و دانش حقوقی بالا اشاره کرد. چنین خصوصیاتی می تواند تضمین کننده ی موفقیت یک وکیل در چارچوب حقوقی باشد به این معنا که این اطمینان وجود دارد که وی به بهترین نحو از موکل خود دفاع می کند.

 

چرا انتخاب بهترین وکیل کرج مهم است؟

بدون شک همه ی افراد به دنبال وکیلی خبره و حاذق هستند تا بتوانند بهترین نتیجه را در دعوای خود کسب کنند. بنابراین انتخاب بهترین وکیل کرج از این لحاظ اهمیت دارد که می تواند بهترین نتیجه را برای موکل رقم بزند و تا حد بسیار زیاد و بالایی موفقیت موکل را تضمین کند.

پرونده هایی مانند اجور معوقه یا چک را می توان پرونده هایی دانست که دارای پیچیدگی های کمتری هستند، اما در مقابل اکثر پرونده ها دارای پیچیدگی ها و ظرافت های خاصی هستند که عدم مراجعه به وکیلی متخصص و مجرب می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. مثلا شاید پرونده ی مهریه، پرونده ای به ظاهر ساده باشد اما واقعیت این است که هر گونه اقدامی اشتباه از سوی زوجه می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به وی وارد کند و باعث شود که زوج اموال اش را از دسترس خارج کند و در نتیجه او هیچ گاه به حقوق مالی خود نرسد.

 

توصیه‌های گروه وکلای البرز برای انتخاب بهترین وکیل کرج 2 (1)

 

بهترین وکیل کرج چگونه می تواند به شما کمک کند؟

از دیدگاه گروه وکلای البرز؛ یک پرونده از لحظه ی پذیرش تا زمان صدور اجراییه باید مراحلی را به طور دقیق سپری کند تا به موفقیت برسد، بنابراین بهترین وکیل کرج بایستی در قبال یک پرونده مراحل زیر را طی کند:

۱. مطالعه ی دقیق و تجزیه و تحلیل پرونده

۲. ارائه ی مشاوره ی دقیق و موشکافانه در مورد پرونده به موکل

۳. اعلام درصد موفقیت پرونده به موکل

۴. انعقاد قرار داد وکالت با موکل در صورت تمایل وی

۵. طرح پرونده در دپارتمان تخصصی مربوط به آن حوزه و انتخاب بهترین استراتژی و راهکار

۶. ارائه ی دادخواست، شکوایه یا لایحه توسط وکیل متخصص در آن حوزه

۷. پیگیری مستمر و مداوم توسط وکیل کارآمد و متعهد تا حصول نتیجه

۸. اجرای احکام

برای مشاوره حقوقی با بهترین وکلای کرج در گروه وکلای البرز می توانید با شماره‌ی ۳۶ ۴۱ ۳۲۷ - ۰۹۱۲ تماس حاصل نمایید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.