ام وی ام 315 سالهاست که به عنوان یک خودروی اقتصادی چینی مونتاژ ایران مورد استفاده قرار میگیرد. وقتی تصمیم به خرید این خودرو می‌گیرید متوجه میشوید که ام وی ام 315 دارای مدل‌های مختلفی است. از مدل صندوق دار تا مدل هاچ بک که خود به چند دسته تقسیم می‌گردد.

قبل از خرید ام وی ام 315 دست دوم لازم است که درباره انواع ام وی ام 315 اطلاعات کافی داشته باشید. ما در این مقاله درباره انواع ام وی ام 315 صحبت خواهیم کرد و درباره تهیه لوازم یدکی این خودرو نیز اطلاعات مهمی به شما ارائه میکنیم که در هنگام خرید خودرو دست دوم لازم است با آن آشنا باشید.

ام وی ام 315

ام وی ام 315 سالهاست که به عنوان یک خودروی اقتصادی چینی مونتاژ ایران مورد استفاده قرار میگیرد. وقتی تصمیم به خرید این خودرو می‌گیرید متوجه میشوید که ام وی ام 315 دارای مدل‌های مختلفی است. از مدل صندوق دار تا مدل هاچ بک که خود به چند دسته تقسیم می‌گردد.

این خودرو به عنوان یک خودروی اقتصادی در سال 1391 وارد بازار ایران شد و توانست با شکل و شمایل به روز در رده قیمتی خود، به یک خودروی محبوب در میان خانواده‌ها و افراد جوان تبدیل شود. رفته رفته شرکت مدیران خودرو مدل‌های مختلف آن را برای سلایق مختلف وارد بازار کرد که در میان آن به عنوان بهترین مدل ام وی ام 315 میتوان به خودروی ام وی ام 315 اسپرت اکسلنت اشاره کرد.

انواع ام وی ام 315

ام وی ام 315 را می‌توان به صندوق‌دار و هاچ بک و همچنین به مدل جدید و قدیم تقسیم بندی کرد. به طور کلی هر زمان که نام ام وی ام 315 را شنیدید منظور همان نسخه اولیه خودرو است که هاچ بک است و در سال 1391 به بازار خودرو ایران راه پیدا کرد.

چراغ‌های جذاب به همراه مدلی که آن را بسیار شبیه به کراس اوور می‌کند، از مزایای بصری این خودرو بشمار میرفت.

ام وی ام 315 نیو یا پلاس که از آن با عنوان ام وی ام 315 اسپرت اکسلنت و اسپرت لاکچری نیز یاد میشود با ارتقا بصری داخلی و بیرونی توانست به محبوب‌ترین مدل این خودرو تبدیل شود.

 

انواع ام وی ام 315 - 02

 

حجم موتور تمام مدل‌ها 1.5 لیتر است.

از نظر طراحی هاچ بک، ارتفاع خودرو 1480 میلیمتر، عرض آن 1686 میلیمتر و همچنین طول آن 4188 میلیمتر در نظر گرفته شده است.

گیربکس تمام مدل‌ها از نوع 5 سرعته دستی است و این خودرو مدل اتوماتیک ندارد.

قدرت این خودروها 107 اسب بخار است.

فرمان به صورت هیدرولیکی است و تنظیم تهویه به صورت دستی انجام خواهد گرفت.

سنسور عقب، ترمز ABS، چراغ مه شکن جلو و عقب از دیگر مواردی است که باید به آنها اشاره داشت.

در نظر داشته باشید که ترمز عقب از نوع کاسه‌ای است و به عنوان یک نقطه ضعف شناخته می‌شود.

نمایشکر 7 اینچی را در مدل جدید مشاهده خواهید کرد به همراه روکش صندلی و امکانات جانبی که به آن اضافه شده است.

آیا ام وی ام 315 خودروی خوبی است؟

هر خودرویی معایب و مزایای مختلفی دارد و در نهایت این مشتری است که تصمیم می‌گیرد با توجه به بودجه‌ای که دارد آیا انتخاب بهتری خواهد داشت یا خیر.

با توجه به مقایسه می‌توان پراید، تیبا، ساینا، 206 کارکرده و یا کوییک و این دست خودروها را رقیب اکنون این خودرو معرفی کرد.

 

انواع ام وی ام 315 - 03

 

بهتر است بدانید که خرید یک خودروی چینی چه کارکرده باشد و چه جدید، خالی از دردسر نیست. از جمله معایب ام وی ام 315 میتوان به شتاب کم، قیمت لوازم یدکی ام وی ام 315، شتاب نه چندان خوب، صدای داخل کابین و همچنین خرید و فروش کم رونق اشاره داشت.

در این میان شاید برای شما سوال باشد که اگر این خودروی دست دوم را با بیش از 50 هزار کیلومتر خریداری کنیم، اگر خودرو خراب شود، آیا لوازم یدکی ام وی ام 315 به راحتی پیدا خواهد شد و یا باید دردسرهای زیادی برای خرید لوازم یدکی داشته باشید. در ادامه ضمن آشنایی با این موضوع، در خصوص خرید لوازم یدکی ام وی ام 315 شما را به طور کامل راهنمایی خواهیم کرد.

خرید لوازم یدکی ام وی ام 315

برای اینکه بتوانید خرید لوازم یدکی ام وی ام 315 را با خیال راحت انجام دهید، بهتر است نگاهی به سایت فروشگاه لوازم یدکی آریان یدک داشته باشید. در این سایت می‌توانید پس از خرید خودروی ام وی ام 315 و یا پس از خرید این خودرو، در صورتی که به قطعات خودرو نیاز داشتید، بهترین قیمت قطعات یدکی را دریافت نمایید و در هر کجای ایران که باشید با ارسال که توسط آریان یدک انجام می‌شود می‌توانید قطعات یدکی را دریافت نمایید.

امکان خرید حضوری از آریان یدک نیز فراهم است اما لازم است که در شهر تهران سکونت داشته باشید. این موضوع بخاطر این است که فروشگاه مرکزی لوازم یدکی آریان یدک در تهران خیابان ملت واقع شده است.

اگر مسیر شما به خیابان ملت تهران رسید، می‌توانید به پاساژ الماس که در کوچه قدیم نوایی قرار دارد مراجعه نمایید و خرید لوازم یدکی را به صورت حضوری از آریان یدک انجام دهید.

درباره انواع مدل ام وی ام 315 در این مقاله صحبت کردیم و بهتر است در این بخش بدانید که انواع مدل ام وی ام 315 در آریان یدک برای خرید لوازم یدکی نیز وجود دارد و هر نوع مدل خودرویی که داشته باشید، با هر سال ساخت و هر شماره فنی قطعه یدکی، می‌توانید برای خرید حضوری و یا اینترنتی اقدام نمایید.

یکی از نکات مهم که باید در خصوص خرید خودرو دست دوم ام وی ام 315 بدانید این است که شما باید از بین خودروهایی انتخاب خود را انجام دهید که کارکردهای مختلف دارند. قطعا هرچقدر سال ساخت خودرو جدیدتر و کارکرد آن کمتر باشد، خودرو شرایط بهتری دارد، اما باید به مسائل دیگر از جمله نوع کارکرد صاحب قبلی خودرو و یا موارد مرتبط با تصادفات و یاتقان زدن موتور خودرو را نیز در نظر داشته باشید.

امیدواریم این مقاله راهنمای خرید خوبی برای شما بوده باشد. ام وی ام 315 اسپرت اکسلنت را به عنوان بهترین مدل این خودرو در نظر بگیرید و در هنگام خرید خودرو از یک مشاور و کارشناس در این زمینه بهره ببرید. در خصوص خرید لوازم یدکی نیز آریان یدک را در نظر داشته باشید و بهترین قیمت لوازم یدکی خودروهای چینی را در سایت Arianyadak مشاهده نمایید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.