شهر استانبول به دلیل جاذبه‌های گردشگری بسیار، هتل‌های مختلفی با امکانات متفاوت را برای مسافران تدارک دیده است. برخی از این هتل‌ها نسبت به برخی دیگر برای زوجین مناسب‌تر هستند؛ چرا که اقامتی رویایی را به ارمغان می‌آورد. از تجربه خوردن نان سیمیت در خیابان‌های استانبول تا گشت‌وگذار در خیابان استقلال و مغازه‌های دیدنی آن، نظاره شکوه کاخ توپکاپی تا خوردن باقلوا ترکیه‌ای در تنگه بسفر همه این موارد را با خرید تور لحظه آخری استانبول و رزرو هتلی لوکس در این شهر، تجربه خواهید کرد.

شهر استانبول به دلیل جاذبه‌های گردشگری بسیار، هتل‌های مختلفی با امکانات متفاوت را برای مسافران تدارک دیده است. برخی از این هتل‌ها نسبت به برخی دیگر برای زوجین مناسب‌تر هستند؛ چرا که اقامتی رویایی را به ارمغان می‌آورد. از تجربه خوردن نان سیمیت در خیابان‌های استانبول تا گشت‌وگذار در خیابان استقلال و مغازه‌های دیدنی آن، نظاره شکوه کاخ توپکاپی تا خوردن باقلوا ترکیه‌ای در تنگه بسفر همه این موارد را با خرید تور لحظه آخری استانبول و رزرو هتلی لوکس در این شهر، تجربه خواهید کرد.

هتل دابل تری بای هیلتون (DouleTree by Hilton)

این برج شیشه‌ای که بر بلندای اسکله‌های کشتیرانی کادیکوی دیده می‌شود، دارای 7 طبقه، 245 اتاق شیک همراه با پنجره‌های بزرگ است که دورنما باشکوه دریا را به نمایش می‌گذارند. هتل DouleTree by Hilton در سال 2011 ساخته شده است. این هتل دارای استخر سرپوشیده، بار بر روی پشت‌بام با مبلمانی منحصربه‌فرد، یک رستوران زیبا و اسپای مجهز در این محل، یقیناً برای زوج‌ها مناسب بوده و لحظات به یاد ماندنی را در تور استانبول ارزان برای آن‌ها به ارمغان می‌آورند. علاوه بر این‌ موارد هتل DouleTree by Hilton در چند قدمی دریاچه وان قرار دارد و همین موضوع موجب شده تا مورد استقبال بسیاری از زوجین قرار بگیرد.

 

کدام هتل ها در تور استانبول برای اقامت زوجین مناسب تر هستند (3)

 

هتل امپرس زو (Empress Zoe)

در این هتل از متریال چوب و سنگ طبیعی در پارکت‌ها و دیوارها محیط استفاده شده که محیطی آرامش‌بخش به وجود آورده است. پله‌های مارپیچی آن از سطح خیابان به لابی ادامه دارد و در نهایت یک‌بار و باغی پر از درختان خرما، گل و سبزه‌ها برای شما به ارمغان می‌آورند. در این مکان می‌توانید خستگی‌های سفر در تور استانبول ارزان را جا بگذارید. در نزدیکی هتل Empress Zoe مسجد سلطان محمد، آب‌انبار باسیلیکا، مسجد و موزه ایاصوفیه قرار دارد و زوجین به راحتی می‌توانند از این جاذبه‌های تاریخی بازدید نمایند.

هتل ریکسوس پرا(Rixos Pera Istanbul) ؛ مناسب ترین هتل برای زوجین

این هتل پنج ستاره دارای 7 طبقه، 116 اتاق و 21 سوئیت است که از المان‌های تاریخی مانند مبلمان کلاسیک، فرش‌های سنتی ترکیه، تزیینات طلاکاری شده و... برخوردار است. در روف‌گاردن هتل ریکسوس پرا می‌توانید غذا یا میان‌وعده‌ای میل کنید. درصورتی‌که به استراحت نیاز دارید، می‌توانید در اسپای Soul به سنگ درمانی و ماساژ بپردازید. هتل Rixos Pera Istanbul فقط سه دقیقه تا رسیدن به انواع فروشگاه‌ها و برندهای گوناگون لباس فاصله دارد. یکی از دلایل اقامت زوجین در این هتل وجود موسیقی زنده است.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی (Ciragan Palace Kempinski)

این اقامتگاه در دهه 1860 در ساحل بشیکتاش استانبول به وسیله سلطان عبدالعزیز ساخته شد؛ اما پس از گذشت چندین سال در قرن بیستم ویران شد و سپس در سال 2007 گروه هتل کمپینسکی، به سبک باروک این کاخ را بازسازی کردند. این هتل یکی از هتل‌های پنج ستاره و لوکس استانبول است که دارای 310 اتاق و سوئیت محسور کننده است. هتل Ciragan Palace Kempinski در محله بشیکتاش، در اطراف تنگه بسفر قرار دارد. از نظر موقعیت شهری، هتل در موقعیتی مناسب و با دسترسی آسان به ایستگاه‌های اتوبوس قرار دارد. هتل Ciragan Palace Kempinski با کاخ دلماباغچه تنها سه کیلومتر و با فرودگاه بین‌المللی استانبول ۳۹ کیلومتر فاصله دارد. از امکانات رفاهی این هتل می توان به شش غذا خوری، بار، حمام ترکی، استخر و دورنمایی از بسفر اشاره کرد. نگین درخشان این هتل، سوئیت مجلل سلطان است که فضایی شیک و بی‌نظیر را به گردشگران هدیه می‌دهد.

هتل رجی اوتومان استانبول (Regie Ottoman Istanbul)

این هتل در گذشته یک شرکت با قدمت 150 سال بوده و به عنوان تجارت ویژه و سودآور دخانیات در ترکیه فعالیت داشته که با گذشت زمان به یک هتل مجلل تبدیل شده که دارای 34 اتاق زیبا است. پارکت‌های از جنس چوب، سقف‌های آجری طرح‌دار و پنجره‌های قوسی شکل این فضا را منحصربه‌فرد کرده است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن ورزشی، سونا و رستوران بی‌همتا آن اشاره نمود. لازم به ذکر است که اغلب زوجین به علت نزدیکی این هتل به اسکله کشتیرانی امینونو آن را برای اقامت در نظر می‌گیرند.

 

کدام هتل ها در تور استانبول برای اقامت زوجین مناسب تر هستند (3)

 

هتل جلال سلطان (Celal Sultan Hotel)؛ هتلی مخصوص زوجین

این هتل زیبا دارای بالکن‌های سرسبز و چیدمانی به سبک فرانسوی دارد و از قدیمی‌ترین هتل‌های استانبول محسوب می‌شود. این اقامتگاه دوست‌داشتنی، در سلطان احمد در سایه مناره مسجد ایاصوفیه و همچنین در مسجد آبی قرار دارد. این هتل 55 اتاق کلاسیک در خود جای‌داده و فضای رمانتیک و آرامش‌بخشی را برای زوج‌ها مهیا کرده است. جالب است بدانید این هتل در سال 10 سپتامبر 2009 وارد عرصه هتلداری شده است.

هتل فور سیزن بسفروس (Four Seasons Bosphorus)

این عمارت عثمانی، جاذبه‌های قرن نوزدهم خود را حفظ نموده و بااین‌حال به کرانه‌های تنگه بسفر دورنمای زیبایی دارد. این هتل در سال 2008 فعالیت خود را آغاز نموده است. رستوران مجلل این کاخ ساحلی به نام Aqua، غذاهای مدیترانه‌ای را در اختیار زوجین قرار می‌دهد. همچنین مهمانان ساکن در هتل Four Season می‌توانند از جلسات یوگا در فضا باز، سه حمام ترکی، استخر روباز و یک مرکز اسپا برخوردار شوند. علاوه بر این‌ موارد، این هتل دارای 170 اتاق و سوئیت شیک و رؤیایی است که قیمت‌های مختلفی دارند.

 

کدام هتل ها در تور استانبول برای اقامت زوجین مناسب تر هستند (2)

 

هتل رمنس (Romance)

هتل مجلل چهارستاره Romance Istanbul در موقعیتی عالی، در محله سرکیجی در شهر قدیمی قرار دارد. این هتل 5 طبقه و 40 واحد اقامتی دارد که هر اتاق از سبک عثمانی الهام گرفته است. شما در اتاق‌های این هتل می‌توانید از امکاناتی چون مبلمان طلاکاری شده، ملافه‌های از جنس ساتن، آباژورهای شیک و بالکن‌های خصوصی برخوردار شوید. نکته قابل‌توجه در امکانات هتل، اسپای Allure است که مجموعه کاملی از ماساژدرمانی، سونا، حمام سنتی ترکی و مرکز تناسب‌اندام را به همراه دارد؛ ازاین‌رو مورد استقبال بسیاری از زوج‌ها قرار می‌گیرد. علاوه بر موارد ذکر شده روف رستوران olive Anatolian که دورنمای بی‌همتایی به ایاصوفیه دارد، موردتوجه اکثر گردشگران قرار گرفته است.

بهترین هتل ها در تور استانبول برای اقامت زوجین

تنوع هتل‌های استانبول به‌قدری زیاد است که به هیچ عنوان نمی‌توان بهترین هتل استانبول از نظر زوجین را مشخص نمود. این تنوع بالا زوجین را در هنگام رزرو هتل دچار سردرگمی می‌کند؛ به همین خاطر تعدادی از بهترین هتل‌های استانبول، از 5 ستاره مجلل و شیک گرفته تا دوستاره اقتصادی را معرفی کردیم تا با خیال آسوده و بر اساس هزینه مد نظرتان برای تور لحظه آخری ترکیه استانبول، برایرزرو هتل تصمیم‌گیری کنید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.