دزدگیر اماکن بهترین و مهمترین دستگاه حفاظتی و امنیتی برای محافظت از اموال و دارایی ها و جلوگیری از به سرقت رفتن آن ها است. دزدگیر اماکن را می توان در منزل، دفتر کار، مغازه، فروشگاه، انبار، سوله و هر مکانی که نیاز محافظت در مقابل سرقت داشته باشد، نصب کرد.

دزدگیر اماکن بهترین و مهمترین دستگاه حفاظتی و امنیتی برای محافظت از اموال و دارایی ها و جلوگیری از به سرقت رفتن آن ها  است. دزدگیر اماکن را می توان در منزل، دفتر کار، مغازه، فروشگاه، انبار، سوله و هر مکانی که نیاز محافظت در مقابل سرقت داشته باشد، نصب کرد.

اما بهترین دزدگیر اماکن کدام است؟

کدام دزدگیر از لحاظ کیفیت,قابلیت و خدمات پس از فروش گزینه بهتری برای خرید است؟ بهترین نمایندگی دزدگیر اماکن  کدام شرکت است؟

دزدگیر های اماکن زیادی در بازار وجود دارد که قابلیت های متفاوتی دارند, اما طبق تجربه ما دزدگیر اماکن فایروال یک  سرو گردن از بقیه برندها بالاتر است.اما چرا؟

شرکت  فایروال  به عنوان یکی از برترین تولیدکننده های سیستم های حفاظتی (دزدگیر اماکن) در ایران با چندین دهه تجربه درخشان در زمینه تولید و توزیع انواع دزدگیر اماکن و دوربین های مداربسته فعالیت می نماید . این مجموعه با در اختیار داشتن تیمی مجرب و متخصص و با به کار گیری جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا در تلاش است تا رضایت شما عزیزان را به عنوان اساسی ترین رکن مجموعه فایروال جلب نماید.

این شرکت دزدگیر های اماکن خود را در سه مدل F6 بدون تلفن کننده,F7 با تلفن کننده خط ثابت , F9 با تلفن کننده سیم کارتی و F10 سیمکارتی به همراه رله قطع و وصل جریان برق عرضه میکند.

مزیت های دزدگیر فایروال

 

نمایندگی دزدگیر اماکن فایروال (3)

 

مزیت هایی که دستگاه دزدگیر فایروال را نسبت به دیگر برند ها متمایز میکند عبارتند از: گارانتی 5 ساله این شرکت که در مقایسه با دیگر برندها حدود سه سال بیشتر است که این امر به دلیل کیفیت بالای تولید این محصول میباشد.

دزدگیر فایروال F9 و F10 دارای 8 زون بیسیم و باسیم میباشد که در مقایسه با برند های دیگر که 4 ویا 5 زون هستند مناطق بیشتری را به صورت مستقیم پوشش میدهد مثلا اگر مکانی مانند منزل و یا اداره دارای 8 اتاق باشد و دستگاه شما 4 زون باشد شما مجبور هستید 4 اتاق دیگر را بصورت سری با اتاق های دیگر ببندید بنابر این هنگام تحریک دزدگیر نمیتوانی بفهمید که سنسور کدام اتاق فعال شده,اما اگر دستگاه 8 زون داشته باشد هر زون را به یک اتاق اختصاص میدهید و اتاقی را که در ان چشمی فعال شده را از روی ال ای دی های دستگاه پیدا می کنید.

صفحه نمایش فارسی و سخن گو فارسی بودن  F9 و F10  کار شما را برای تنظیمات راحت میکند.

سنسور های دزدگیر خانه فایروال در مقایسه با دیگر برندها کامل بوده و با همین برند انواع چشمی حرکتی با سیم و بیسیم ,مگنت,سنسور لرزشی ,آژیر بیسیم و باسیم,پدال و... را دارا میباشد.

در ضمینه خدمات پس از فروش هم این برند خدمات خوب  و سریعی ارائه میدهد و در اینده لنگ خدمات نخواهید بود.

نرم افزار فایروال نیز فارسی و کاملا حرفه ای میباشد که به شما این امکان را میدهد که دستگاه خود را از هر مکان و شهری که باشید کنترل کنید.

تفاوت مدل F9 با F10 : هر دو دستگاه از لحاظ عملکرد و امکانات یکی هستند و تنها تفاوت این  دو دزدگیر, وجود هفت عدد رله برای روشن و خاموش کردن لوازم برقی و لامپ است که در مدل F10 وجود دارد و از طریق نرم افزار قابل کنترل است.شما میتوانید لامپ منزل و لوازم برقی مانند جک پارکینگ,کرکره برقی,کولر گازی,پرده برقی و... را در صورتی که آمپر مصرفی بالایی نداشته باشند به طور مستقیم به رله وصل کنید ویا از کنداکتور برای ایمنی بیشتر (آمپر بالا مانند کولر گازی) استفاده کنید.

نرم افزار دزدگیر اماکن فایروال مدل F9 و F10

  نرم افزار دزدگیر اماکن FIREWALL با قابلیت کنترل و مدیریت نسل جدید دزدگیرهای هوشمند شرکت فایروال ، با محیطی ساده ، جذاب و کاملا فارسی این امکان را فراهم می سازد تا کاربر بدون نیاز به هرگونه دفترچه ی راهنما دستگاه هوشمند خود را راه اندازی ، کنترل و مدیریت کند .

ویژگی های نرم افزار دزدگیر اماکن فایروال

توجه: (برای مشاهده نمایندگی دزدگیر اماکن فایروال وارد لینک ابتدای صفحه شوید)

    اتصال ایمن و پشتیبانی از قابلیت های دستگاه

    سرعت بالای نرم افزار نسب به تغییرات

    محیط کاربری زیبا و آسان

    پشتیبانی از تمامی قابلیت های موجود در دزدگیر اماکن

    دارای حسگر اثر انگشت برای ورود به نرم افزار

    کنترل دستگاه دزدگیر اماکن از طریق نرم افزار

    برنامه ریزی دزدگیر اماکن از طریق نرم افزار

    ارسال سریال دستگاه برای ثبت گارانتی از طریق اپلیکیشن

    نمایش وضعیت دستگاه (وضعیت باطری، آنتن ، برق شهر، تلفن شهری ، بخش ها و وضعیت تحریک) 

3 نکته برای انتخاب دزدگیر اماکن خوب

1. انتخاب نوع دزدگیر

در ابتدای امر باید بدانید که دزدگیرهای اماکن در سه دسته ساده، با تلفن کننده خط ثابت و فول امکانات در بازار وجود دارند.دزدگیر اماکن ساده از لحاظ قیمت مقرون به صرفه بوده اما درصورت وقوع سرقت، فقط آژیر دزدگیر فعال شده و تماسی از سمت دزدگیر برای اعلام سرقت به مالک انجام نمی شود.

دزدگیر اماکن با تلفن کننده خط ثابت از لحاظ قیمت در رده میانه قرار دارد. دزدگیر خط ثابت در هنگام وقوع سرقت علاوه بر فعال کردن آژیر از طریق خط ثابت محل نصب دزدگیر با شماره تماس های ثبت شده در حافظه تماس گرفته و اطلاع رسانی می کند.

دزدگیر اماکن فول امکانات دزدگیری است که در زمن سرقت علاوه بر آژیر زدن از طریق خط ثابت و سیم کارت با شماره تماس های ثبت شده در حافظه تماس گرفته و از طریق ارسال پیامک نیز اطلاع رسانی انجام می دهد. به این نوع دزدگیر اماکن، دزدگیر سیم کارتی گفته می شود.

در دزدگیرهای سیم کارتی، امکان دریافت گزارش عملکرد دستگاه (مانند فعال یا غیر فعال شدن دزدگیر) و کنترل دستگاه از راه دور (مانند فعال و غیرفعال کردن دزدگیر) از طریق ارسال پیامک و یا با استفاده از اپلیکیشن وجود دارد.

2. برند و شرکت سازنده دزدگیر اماکن

یکی از مهمترین نکات خرید دزدگیر، توجه به برند، شرکت سازنده و مدت زمان گارانتی آن است.  هر چه کیفیت دزدگیر اماکن بالاتر و شرکت سازنده آن معتبرتر باشد، مدت زمان گارانتی دزدگیر اماکن بیشتر و خدمات پس از فروش آن مناسب تر خواهد بود.

بهتر است در هنگام خرید از برند دزدگیر اماکنی که در بازار از دیرباز وجود داشته و همچنان در حال تولید هستند خرید انجام شود زیرا برخی از شرکت ها دزدگیرهای اماکنی را وارد بازار میکنند و پس از مدتی دیگر امکان تامین قطعات و ارائه خدمات پس از فروش برای آن ها را ندارند.

از دزدگیر اماکن ایرانی استفاده کنید. در بازار دزدگیرهای اماکن چینی وجود دارند که بسیار کم هزینه هستند ولی در مقابل هزینه کم، کیفیت پایین، آژیر ضعیف و درصد خطای بالا و ایجاد آلارم کاذب را دارند. غلاوه بر این موارد هک کردن این دزدگیرها بسیار راحت است و از امنیت بسیار پایینی برخوردارند.

برندهای کلاسیک، فایروال، فایواستار، گپ و ... از اولین و بهترین دزدگیرهای ایرانی موجود در بازار هستند که با خیال راحت می توان آن ها را تهیه و نصب نمود.

3. نصاب حرفه ای و قابل اعتماد

یکی از مهمترین نکات خرید و نصب دزدگیر اماکن استفاده از نصاب حرفه ای و قابل اعتماد است زیرا نصابی که دزدگیر اماکن را نصب می کند می تواند دزدگیر نصب شده را غیر فعال کند و دست به سرقت بزند. به همین دلیل برای نصب دزدگیر حتما از شرکت های معتبری که دارای نصاب مطمئن هستند همکاری کنید.

 

نمایندگی دزدگیر اماکن فایروال (1)

 

علاوه بر این اگر نصاب حرفه ای نباشد و در هنگام نصب نکات مهم آن را رعایت نکند، دزدگیر آلارم کاذب داشته و شما را از استفاده از دزدگیر اماکن دل سرد و منصرف خواهد کرد.

بهتر است دزدگیر را از شرکت هایی تهیه کنید که کار نصب را نیز انجام می دهند. برخی از فروشگاه ها دزدگیر را فروخته سپس شماره تماس نصاب را به مشتری داده تا برای نصب هماهنگی لازم را انجام دهند که برخی نصاب تازه کار و ناوارد هستند و برخی دیگر چون تعهدی به فروشنده دزدگیر اماکن ندارند نصب را به درستی و سر وقت مقرر انجام نمی دهند.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.