پیشرفت در اینستاگرام به عوامل زیادی بستگی دارد. مواردی مانند دسترسی،فروش،نرخ تعامل، استوری و... از مهم ترین این عوامل هستند.

لازمه پیشرفت در اینستاگرام ردیابی یک سری از معیارها است. مخصوصا اگر در دنیای داده ها و تجزیه و تحلیل آنها تازه کار هستید، باید برای موفقیت بیشتر با این معیارها آشنایی داشته باشید. درک و یادگیری چگونگی تجزیه و تحلیل داده ها در اینستاگرام می تواند در رشد برند شما انقلابی به پا کند! در این مقاله ده معیار سنجش اینستاگرام برای به دست آوردن استراتژی قوی تر و پیشرفت در اینستاگرام را با شما به اشتراک می گذاریم. این معیارها عبارتند از:

  • دسترسی

  • فروش
  • نرخ تعامل
  • مشاهده استوری های اینستاگرام
  • تعامل با حلقه های اینستاگرام
  • بهترین زمان برای ارسال
  • رشد
  • ترافیک
  • ذخیره
  • شیر(اشتراک گذاری)

 

 

 

روش های پیشرفت در اینستاگرام2

 

دسترسی لازمه پیشرفت در اینستاگرام

برای پیشرفت در اینستاگرام وقتی صحبت از نظارت بر عملکرد برند شما در این پلتفرم می شود، دسترسی یکی از مهم ترین معیارهایی است که باید در نظر گرفته شود.  Reach نشان می‌دهد که چند حساب منحصربه‌فرد پست شما را دیده‌اند و میزان آگاهی و ارزشی که کسب می‌کنید را نشان می دهد. بنابراین اگر هدف شما افزایش آگاهی از برند و دستیابی به بیشترین تعداد فالوور ممکن است، باید روی افزایش دسترسی خود در اینستاگرام تمرکز کنید. اگر یک پست بیشتر از حد معمول (یا کمتر) دسترسی پیدا کرد، می‌توانید از آن نتایج به عنوان اطلاعات برای پست‌ها در آینده استفاده کنید.

دسترسی  (reach) برای پیشرفت در اینستاگرام لازم است. اینکه از چه هشتگ هایی استفاده کرده اید؟ آیا CTA (تماس برای اقدام) شما برای تعامل بهینه شده بود؟ آیا زمانی که مخاطبان شما بیشترین درگیر شدن را داشتند مطالبی را منتشر کردید؟ آیا چیز متفاوتی در مورد نوع تصاویری که به اشتراک می‌گذارید وجود داشت که می‌توانست منجر به تعامل بیشتر (یا کمتر) شود؟ همه این عوامل می توانند تأثیر مستقیمی به دسترسی یک پست داشته باشند.

استفاده از سرویس های افزایش آمار برای پیشرفت

یکی از عواملی که کاربرد های بسیار زیادی داشته و شما در پیشرفت در این پلتفرم سوق میدهد، استفاده از خدمات اینستاگرام میباشد. اما این روز ها آنقدر سرویس های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام زیاد شده است که شاید کاربران این پلتفرم در انتخاب بهترین سایت خدمات اینستاگرام کمی سر در گم شوند. به هر حال میتوانید برای شروع برخی از آنها را تست کرده و یکی از ارائه دهندگان را برای افزایش آمار خود استفاده کنید؛ منظور از افزایش آمار استفاده از سرویس هایی ماند افزایش فالوور، لایک، ویو و ...... میباشد.

فروش در اینستاگرام

فروش بالا یکی از المان های پیشرفت در اینستاگرام است. این پلتفرم پر از ویژگی‌هایی است که به برندها کمک می‌کند تا فروش خود را افزایش دهند. از برچسب‌گذاری محصول گرفته تا خرید توسط سازندگان. برای اکثر مشاغل، ردیابی معیارهای فروش برای موفقیت ضروری است.با ویژگی‌های خرید داخلی اینستاگرام، می‌توانید به معیارهای کلیدی فروش مانند بازدید از صفحه محصول (و فروش، در صورت فعال بودن پرداخت اینستاگرام) در Insights اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. علاوه بر ابزارهای تجارت الکترونیک داخلی اینستاگرام، بسیاری از برندها با هدایت افراد به لینک خود در بیو، فروش را افزایش می دهند.

نرخ تعامل

یکی از معیارهای پیشرفت در اینستاگرام که بسیار حائز اهمیت است، نرخ تعامل می باشد. نرخ تعامل در اینستاگرام یک شاخص کلیدی برای پاسخگویی مخاطبان به محتوای شما است. اگر فالوورهای شما در حال کامنت گذاری، لایک کردن، ذخیره و به اشتراک گذاری محتوای شما هستند، نرخ تعامل شما آن را نشان می دهد. سوالی که پیش می آید این است که چگونه باید نرخ تعامل خود را محاسبه کنید؟

تعداد کل لایک ها و کامنت های خود را بر تعداد فالوورهای خود تقسیم کنید و سپس در 100 ضرب کنید تا به درصدی برسد.خبر خوب این است که اگر از Later استفاده می کنید، نرخ تعامل شما به طور خودکار محاسبه می شود. بنابراین شما می توانید ماشین حساب را کنار بگذارید! اگر متوجه شدید که نرخ تعامل شما بالا است، به این معنی است که بخش بزرگی از افرادی که شما را دنبال می‌کنند، به طور فعال با محتوای شما درگیر هستند. از طرف دیگر، اگر نرخ تعامل شما پایین باشد، می تواند چند معنا داشته باشد. شاید محتوای شما مورد پسند فالوورهایتان نیست یا در زمان مناسب پست نمی گذارید.

 مشاهده استوری های اینستاگرام

استوری اینستاگرام یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد رابطه قوی‌تر با مخاطبان است. در واقع یکی از رازهای پیشرفت در اینستاگرام، ارسال استوری است. ردیابی تعداد ویوها، لایک ها، و بازخوردها، به شما می‌گوید چه چیزی واقعاً برای فالوورهایتان جذاب است. هر استوری که در اینستاگرام پست می‌شود معیارهای خاص خود را دارد از جمله پاسخ‌ها، برداشت‌ها و پیمایش‌ها.می‌توانید از معیارهای هر اسلاید داستانی استفاده کنید تا بدانید چه چیزی توجه مخاطبان شما را به خود جلب می‌کند، چه چیزی را دنبال می کنند و چه چیزی باعث می‌شود از محتوای شما دور شوند. در حالت کلی از دو روش بررسی نرخ و تکمیل نرخ هر استوری می توانید میزان موفقیت استوری هایتان را بررسی نمایید.

میانبری آسان با خرید فالوور

چرا باید فالوور فیک بخریم؟ سوالی که همواره برای کاربران اینستاگرام پیش می آید این است که آیا داشتن فالوور های فیک به نفع آن هاست یا به ضرر آن ها؟ پاسخ این سوال در دیدگاه های مختلفی بررسی شده است اما شاید بتوانیم بگوییم خرید آن نه تنها به ضرر شما خواهد بود بلکه مزایای فراوانی برای پیشرفت در اینستاگرام برای شما خواهد داشت. در واقع فالوور های فیک سبب افزایش دنبال کنندگان شما میشوند و هرچند واقعی نباشند اما به ظاهر پیج شما را تزئیین کرده و جذب فالوور را برای شما بسیار آسانتر خواهد کرد. در کل تلاش کنید اگر نیت خرید فالوور را نیز داشتید از مرجعی مناسب با کیفیتی مطلوب تهیه کنید تا شکی در کاربران و دنبال کننده های شما ایجاد نشود.

 

 

روش های پیشرفت در اینستاگرام 3

 

 

 

تعامل با حلقه های اینستاگرام

در بررسی پیشرفت در اینستاگرام وقتی صحبت از حلقه‌های اینستاگرام به میان می‌آید، در واقع اشاره به یک معامله واقعی است. آنها راهی مطمئن برای افزایش دسترسی برندها و سازندگان به موفقیت هستند. از آموزش‌های جذاب گرفته تا نمایش محصولات جدید، Reelsها سرگرم‌کننده و جذاب هستند. علاوه بر این، آنها برای افزایش آگاهی از برند عالی هستند. البته تجزیه و تحلیل حلقه‌های اینستاگرام یک افزونه نسبتاً جدید در برگه Insights است، هنوز هم می‌توانید معیارهای مهمی مانند نظرات، لایک‌ ها، ذخیره‌ها، دسترسی، اشتراک گذاری ها و تعاملات را در آن مشاهده کنید. علاوه بر فعل و انفعالات Reel (که تعداد کاربران منحصربه‌فردی که حلقه شما را مشاهده کرده‌اند) و Plays (تعداد دفعاتی که حلقه شما پخش شده است) را نشان می‌دهد، اگر از Reels استفاده کرده باشید، می توانید نرخ تعامل Reels اینستاگرام خود را محاسبه کنید.

 بهترین زمان برای پست کردن

یافتن زمان مناسب برای ارسال پست برای پیشرفت در اینستاگرام بسیار ضروری است. یافتن بهترین زمان برای ارسال پست، راهی عالی برای دستیابی به زمانی است که مخاطبان شما، به احتمال زیاد با محتوای شما درگیر می شوند.

رشد و پیشرفت در اینستاگرام

توجه به رشد پروفایل با پیشرفت در اینستاگرام رابطه تنگاتنگی دارد. به لطف معیارهای "فالو " و "عدم فالو" اینستاگرام  می توانید دقیقاً ببینید که هر روز چه تعداد فالوور به دست می آورید و چقدر از دست می دهید. مطالعه روش های افزایش بازدید اینستاگرام نیز میتواند شما را در راستای افزایش دنبال کننده هایتان کمک فراوانی کند. داشتن این سطح از بینش برای درک اینکه چه محتوایی به رشد فالوورهای شما کمک می کند و چه محتوایی منجر به دنبال نشدن می شود بسیار مفید است. فالوورها بنا به دلایلی می توانند نوسان داشته باشند و در نهایت، داشتن مخاطب کمتر اما درگیرتر اغلب ارزشمندتر است. مخاطبان درگیر احتمالاً برند شما را تکرار می کنند، محصولات شما را می خرند، بازخورد مفیدی ارائه می دهند و پست ها را با دوستان و خانواده خود به اشتراک می گذارند.

ترافیک در اینستاگرام

توجه به ترافیک برای پیشرفت در اینستاگرام حائز اهمیت است. راه‌های زیادی برای جذب ترافیک از اینستاگرام وجود دارد. از پیوندهای استوری اینستاگرام گرفته تا پیوند موجود در بیو. با Instagram Insights، می‌توانید دقیقاً بر تعداد کلیک‌های وب‌سایت و استیکرهای پیوند استوری اینستاگرام نظارت کنید. بنابراین می‌توانید از آن برای درک انگیزه مخاطبان خود استفاده کنید.پارامترهای UTM را به پیوند استوری های خود اضافه کنید تا با استفاده از برنامه تجزیه و تحلیل وب انتخابی خود (مانند Google Analytics)، فروش از ترافیک پست ها را ردیابی کنید. این یک راه عالی برای پی بردن به میزان ترافیک محتوا و چیزهایی که به فروش واقعی تبدیل می شود، است.

 

 

ذخیره ها و پیشرفت در اینستاگرام

ذخیره های اینستاگرام یک معیار مفید برای برآورد میزان پیشرفت در اینستاگرام است. با ذخیره‌های اینستاگرام، کاربران می‌توانند یک پست را جمع‌آوری کرده و برای استفاده در زمان دیگر ذخیره کنند. با ردیابی تعداد ذخیره‌هایی که پست‌های شما در طول زمان دریافت می‌کنند، می‌توانید بفهمید که چه محتوایی بیشترین تعداد ذخیره‌ها را به همراه دارد و از آن برای اطلاع از استراتژی آینده خود استفاده کنید. نوع محتوایی را در نظر بگیرید که مخاطبان شما احتمالاً به عنوان مرجع برای بازگشت به آن ذخیره می کنند، مانند نقل قول های انگیزشی یا پست های حاوی نکات یا منابع آموزشی.

اشتراک گذاری و پیشرفت در اینستاگرام

اشتراک‌گذاری‌ پست ها نقش مهمی برای پیشرفت در اینستاگرام دارند. به عبارت ساده، محتوای اشتراک‌گذاری شده نشان می‌دهد که چند بار یک پست از طریق اینستاگرام برای کاربر دیگری ارسال شده است و این یک معیار بسیار گویا است. بنابراین با نظارت دقیق بر محتوایی که با سایر کاربران به اشتراک گذاشته می شود، می توانید درک بهتری از آنچه که مخاطبان خود را فعالانه درگیر می کنند داشته باشید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیعاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.