سید مجتبی موسوی زاده سه شنبه شب در حاشیه جشن زیر سایه خورشید گچساران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه های فرهنگی شامل استقبال از پرچم بارگاه امام رضا(ع)، سخنرانی ،مولودی خوانی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، زیارت گلزار شهدا، شرکت در آئین های جشن، حضور در پادگان ها و مراکز نظامی، سرکشی از بیماران در خانه و بیمارستان و دیدار با ائمه جمعه بوده است.
وی بیان کرد: این برنامه در طول دهه کرامت در شهرستانهای سوق، چرام، کهگیلویه و گچساران برگزار شد.
موسوی زاده گفت: جشن زیر سایه خورشید همزمان در2هزار شهر و روستا و با بیش از 9هزار برنامه متنوع در40محور در حال برگزاری است.
مسئول کاروان زیر سایه خورشید در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایران به برکت وجود خورشید خراسان سرافراز است.
موسوی زاده اظهار داشت: ترویج و بهره ‌مندی از سنت حسنه زیارت از راه دور، ترویج و تبلیغ سبک زندگی اسلامی بر اساس معارف و فرهنگ ناب اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه معارف، فرهنگ، سنت و سیره امام رضا(ع)، تقویت و استمرار ارتباط معنوی با امام معصوم(ع) و تقویت جریان ‌های جوانمردی از جمله اهداف برگزاری این برنامه هاست.
جمعی از خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در قالب کاروان زیرسایه خورشید شامگاه سه شنبه وارد شهرستان گچساران شدند و مورد استقبال مردم و مسئولان محلی قرار گرفتند.
برنامه های کاروان زیر سایه خورشید 11 سال در کشور و 6 سال متولی در این استان در حال برگزاری است.
دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز می شود و در سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) به پایان می رسد.
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.