سید نوید حسینی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 300 دستگاه تاکسی فرسوده در شهر دوگنبدان وجود دارد که از این میزان تاکنون 30 دستگاه نوسازی نشده است.
وی بیان کرد: یکهزار دستگاه تاکسی در سطح شهر دوگنبدان مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند که از این تعداد 250 تاکسی موقت هستند.
حسینی تصریح کرد: 95 درصد تاکسی های فعال دوگنبدان گاز سوز هستند که روزانه هر کدام از این خودروها 2کپسول 16 کیلویی گاز مایع مصرف می کنند.
وی ابراز داشت: در حال حاضر، 22 دستگاه اتوبوس خطی در سیستم حمل و نقل درون شهری دوگنبدان فعالیت می کند که روزانه بیش از هشت هزار مسافر در سطح شهر با این واحدها جابه جا می شوند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی دوگنبدان گفت: 250 نفر از رانندگان تاکسی های درون شهری دوگنبدان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند
وی تصریح کرد: روزانه 30 هزار مسافر توسط تاکسی های در شهر دوگنبدان جابجا می شوند.
حسینی تصریح کرد: ستاد مدیریت حمل و نقل شهرستان در سال جاری 2 اولویت نوسازی حمل و نقل عمومی و زمینه سازی حضور بخش خصوصی در امر نوسازی را مدنظر خود قرار داد که این امر با جدیت در حال پیگیری است.
به گزارش ایرنا شهر دوگنبدان بیش از 120 هزار نفر جمعیت دارد که به دلیل ساختار بافت شهری به طول بیش از 10 کیلومتر و عرض حدود 2 کیلومتر نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابه جایی مسافران درون شهری یک ضرورت است.
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.