امان الله جهانبین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد شامل 6 نفر از جمعیت هلال احمر اردبیل، پنج نفر واکنش سریع جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد و سه نفر نیروهای مردمی است که در محل ورزشگاه شهر سی سخت مستقر شده‌اند.
وی افزود: یک فروند بالگرد نیز هم اینک در محل فرودگاه یاسوج مستقر است و به محض مساعد شدن شرایط هوا به ارتفاعات پازن پیر اعزام خواهد شد.
جهانبین بیان کرد: در صورت اعزام 14 نیروی مذکور امشب در منطقه سقوط هواپیمای تهران یاسوج مستقر خواهند داشت.
وی عنوان کرد: شرایط نامساعد جوی از جمله وزش باد، باران و برف در 2 روز گذشته، اجازه اعزام نیروهای امدادی به منطقه سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا و انجام عملیات جست و جو برای یافتن پیکرهای جانباختگان این سانحه را نداده است.
بیشترین محموله‌های یافت شده از بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی در طول ایام تعطیلات نوروز امسال بوده است.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان از تهران به یاسوج با 60 مسافر و 6 خدمه صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه سال گذشته در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو شد و بر اساس گزارش اورژانس کشور در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.
این هواپیما هر روز 2 پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می‌داد که در هر نوبت به طور میانگین 50 تا 60 مسافر را جا به جا می‌کرد.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.