به گزارش روز دوشنبه ایرنا، تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران هم اکنون صدر نشین و بانوان نیز با تفاضل گل کمتر در مکان دوم جدول رده بندی لیگ‌های برتر کشور قرار دارند.
هم اکنون در حالی که تنها پنج مسابقه تا پایان فصل باقی مانده است، نفت و گاز گچساران با 16 امتیاز در رده نخست جدول رده بندی لیگ برتر مردان کشور قرار دارد.
تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران که از آبان سال گذشته تاکنون توانسته است مقام چهارم جام باشگاه‌های آسیا، هفتم جام باشگاه‌های جهان و نائب قهرمانی لیگ برتر ایران را کسب کند، برای تکمیل کلکسیون افتخارات خود در تلاش است تا با فتح جام لیگ برتر هندبال کشور گچساران را به‌عنوان قطب اصلی هندبال کشور معرفی کند.
نفت و گاز گچساران با وجود مصدوم شدن پنج بازیکن اصلی خود در بازی‌های بین‌المللی در لیگ برتر امسال هشت برد، یک باخت 250 گل زده و 203 گل خورده دارای دومین خطوط حمله و دفاعی است.
تیم شهرداری کازرون با 255 گل زده بهترین خط دفاعی و فولاد مبارکه اصفهان با 203 گل خورده دارای بهترین خط دفاعی لیگ برتر امسال است.
رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در سال جاری با حضور هشت تیم نفت و گاز گچساران، پتروشیمی مارون، هپکو اراک، صنعت مس کرمان، کبیر موتور کازرون، سنگ آهن بافق، نیروی زمینی تهران و فولاد مبارکه سپاهان پیگیری می‌شود.
رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور که از 30 شهریور سال جاری آغاز شده و بر اساس برنامه زمان بندی تا پیش از پایان سال 96 به اتمام می‌رسد.
تیم بانوان نفت و گاز گچساران نیز تاکنون با ١٠امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به شهید چمران لارستان در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفتند.
این تیم در رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان پنج پیروزی، یک شکست، 163 گل وارد دروازه حریفان کرده و 124 گل نیز دریافت کرده است.
بهترین خط دفاع لیگ برتر بانوان امسال با دریافت 111 گل به نام شهید چمران لارستان ثبت شده است.
تیم شهید چمران لارستان همچنین با به ثمر رساندن 173 گل بهترین خط حمله را نیز در اختیار دارد.
نفت و گاز گچساران روز جمعه هشتم بهمن امسال میزبان شهرداری شاهین شهر است.
تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران از سال 1385 سابقه حضور در لیگ‌های برتر و دسته اول کشور را دارد.
قهرمانی در لیگ دسته اول ایران و چندین سال حضور در لیگ برتر هندبال کشور از افتخارات تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران است.
نفت و گاز گچساران در رقابت‌های لیگ برتر، امسال با تیم‌های تأسیسات دریایی تهران، هیات هندبال اصفهان، هیات هندبال شاهین شهر، هیات هندبال کردستان، شهید چمران لارستان و بهمن بهبهان بازی می‌کند.
گزارشگر: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: موسوی
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.