به گزارش ایرنا علی مجدآرا روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران گچساران افزود: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، 27 صدم مالیات برارزش افزوده به امر ورزش‌های همگانی اختصاص دارد.
وی بیان کرد: با تخصیص این میزان اعتبار به توسعه ورزش همگانی و روستایی شاهد رشد، پویایی، سلامت جامعه و کشف استعدادهای مختلف ورزشی در سطح کشور خواهیم بود.
مجدآرا اظهار داشت: 21 درصدی مردم کشور در ورزش‌های همگانی شرکت می‌کنند.
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور گفت: بر اساس سند توسعه ورزش‌های همگانی این میزان تا سال 1404 به افزون بر 50 درصد خواهد رسید.
وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های توسعه، آموزش است گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و فعالیت‌های فرهنگی جزو اولویت‌های مهم فدراسیون در گسترش ورزش‌های همگانی در میان اقشار مختلف مردم جامعه است.
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به حضور چشمگیر مردم در همایش‌های پیاده روی گفت: سند تحول و تعالی ورزش‌های همگانی در قالب 2 جلد کتاب با هفت هزار نفر ساعت کار از سوی متخصصان تهیه و تدوین شده و برای اجرا به تمام استان‌ها ابلاغ شده است.
همایش بزرگ پیاده روی روز جمعه اول دی ماه از پارک نفت شهر دوگنبدان شروع می‌شود.
100 هزار تعرفه قرعه‌کشی همایش بزرگ پیاده روی خانواده در این شهرستان آماده شده است.
به گفته مسئولان برنامه ریزی لازم برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی با حضور شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی و مسئولان کشوری انجام شده است.
این دومین همایش بزرگ پیاده روی در گچساران است که به صورت زنده از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.
در این همایش یک دستگاه سواری پراید و ده‌ها جایزه نفیس به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی
/61102082
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.