به گزارش ایرنا، مجید محنایی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه معاون عمرانی جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: استان در این مدت به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.
وی افزود: نگاه به حوزه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در چهار سال اخیر یکسان و بدون کمترین تبعیض بوده و در تمامی نقاط این استان فعالیت عمرانی به طور مستمر انجام شده است.
محنایی بر لزوم تعامل همه جانبه مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد با معاون عمرانی جدید استاندار این استان تأکید کرد.
وی بیان کرد: چنین امر مهمی به شکوفایی روزافزون حوزه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد کمک بسزایی کرده و نتیجه آن نیز توسعه هر چه بیشتر استان است.
معاون عمرانی جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این استان به دلیل برخورداری از قابلیت ها و توانمندی های چشمگیر در عرصه های مختلف می تواند به جایگاه مناسبی در حوزه عمرانی برسد.
عزیز فیلی لزوم استفاده بهینه از این ظرفیت ها را یادآور شد و اظهار داشت: هزینه ساخت طرح های مختلف عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد از جمله در حوزه راه به دلیل شرایط خاص جغرافیایی آن چند برابر دیگر نقاط کشور است.
وی افزود: به همین دلیل لازم است که منابع مالی بیشتری برای اجرای طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد از طریق مرکز جذب و هزینه شود.
معاون عمرانی جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اولویت مهم کاری معاونت عمرانی استاندار این استان تکمیل و افتتاح حدود یک هزار و 830 طرح عمرانی نیمه تمام استان و پرهیز از آغاز عملیات اجرایی طرح های جدید است.
فیلی عنوان کرد: ساخت آزادراه، تکمیل و افتتاح راه های ارتباطی در حال ساخت، تأمین زیرساخت های گردشگری و توجه هر چه بیشتر به عمران روستایی و مبلمان شهری در کهگیلویه و بویراحمد از دیگر اولویت های مهم کاری معاونت عمرانی استاندار این استان است.
وی ابراز داشت: تحقق تمامی این امور مستلزم حمایت هر چه بیشتر مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
«عزیز فیلی» در این آیین با حکم «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور به عنوان معاون عمرانی جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات چهار سال و 2 ماهه «پژمان نیک اقبالی» معاون عمرانی پیشین استاندار استان تجلیل شد.
«فیلی» دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته مهندسی عمران بوده و سابقه فعالیت به عنوان مجری طرح بهسازی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیرکل سازمان نگهداری راه و ابنیه کشور، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام و معاون عمرانی استاندار استان های ایلام، چهارمحال و بختیاری و مرکزی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.
با حکم «علی محمد احمدی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین «مجتبی مرادی نوروزی» به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار استان معرفی شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.