مجید محنایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میز خدمت الکترونیکی در قالب یک سامانه دیجیتالی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه های ارتباطی بوده که با اطلاع رسانی شفاف عمل می کند.
وی افزود: استقرار میز خدمت الکترونیکی در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع به نهادهای دولتی این استان را به دنبال دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از طریق میز خدمت الکترونیکی مراحل گردش کار، مستندهای لازم، قوانین و مقررات، پرسش های متداول، مدت زمان انجام و دریافت خدمت، هزینه های مورد نیاز، رویه ارائه شکایت، نحوه پیگیری و مسئول اصلی ارائه خدمت مشخص می شود.
محنایی عنوان کرد: در این صورت امکان دریافت درخواست خدمت از ارباب رجوع در قالب فرم های الکترونیکی، بارگذاری و ارسال الکترونیکی مدارک و مستندهای مورد نیاز برای دریافت خدمت توسط ارباب رجوع میسر و قابلیت ارائه و تحویل خدمت به ارباب رجوع به صورت الکترونیکی فراهم خواهد شد.
وی ابراز داشت: برخی خدمات هنوز به صورت الکترونیکی پیاده سازی نشده و یا به موجب قوانین و مقررات امکان ارائه آنها در میز خدمت الکترونیکی وجود ندارد.
محنایی گفت: در راستای رفع اینگونه مسائل در کهگیلویه و بویراحمد میز خدمت حضوری در دستگاه های اجرایی استان دایر می شود.
به گفته مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم اینک 210 دستگاه اجرایی استانی و شهرستانی این استان به شبکه دولت متصل است.
عباس رسولی گفت: بزودی دیگر دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی کهگیلویه و بویراحمد نیز به این شبکه متصل خواهند شد.
وی اظهار داشت: استفاده دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از شبکه دولت مزایای متعددی دارد که مهمترین آنها شامل کاهش هزینه ها و افزایش سرعت در انجام امور است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.