به گزارش ایرنا، حجت الاسلام صفدر پناهی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: اقتدار نیروهای مسلح ایران از جمله ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج سبب شده که هیچ کشوری فکر حمله نظامی به کشور را به ذهن خود راه ندهد و جرأت چنین کاری را نداشته باشد.
وی افزود: آمریکا در مسأله برجام به هیچ‌کدام از تعهدات خود با ایران عمل نکرد و به همین دلیل نیز هرگز نمی‌توان با چنین کشور پیمان شکن و بدعهدی دوباره پای میز مذاکره نشست.
امام جمعه موقت یاسوج و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آمریکا شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ملت ایران است و هیچ‌گاه جنایت‌های متعدد آن علیه ایران اسلامی فراموش نمی‌شود.
حجت الاسلام پناهی عنوان کرد: ملت مقاوم، هوشیار، آگاه، بیدار و با بصیرت ایران هرگز تسلیم زیاده‌خواهی‌ها، زورگویی‌ها و یاوه گویی های آمریکا و متحدانش نخواهند شد.
وی ابراز داشت: یوم الله 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یک روز تأثیرگذار در تاریخ کشور و ملت ایران است و حاوی سه رویداد مهم شامل تبعید امام خمینی در سال 1343، کشتار دانش آموزان توسط رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام (ره) است.
امام جمعه موقت یاسوج و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اربعین حسینی یک گنجینه غنی برای شیعیان است و راهپیمایی آن نیز سبب خودسازی روحی و معنوی انسان می‌شود.
حجت الاسلام پناهی اظهار داشت: اهمیت مسائلی مانند اقتصاد مقاومتی، مصرف تولیدات داخلی و پرهیز از خرید کالاهای خارجی بیش از پیش برای مردم این استان تبیین شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.