سرهنگ علی کرم بازیان روز شنبه در گفت گو با ایرنا افزود: ماموران پاسگاه انتظامی منطقه تنگ سرخ شهرستان بویراحمد ، حین بازرسی خودرو های عبوری در محور شیراز به یاسوج، یکدستگاه خودرو سمند مشکوک و خودرو را متوقف کردند.
وی اظهار داشت: عوامل پلیس در بررسی از خودرو ،34 کیلو و 500 گرم حشیش که به طور ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود قسمتهای مختلف این خودرو جاسازی شده بود،کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد .
بازیان از همشهریان عزیز خواست در صورت مشاهده و برخورد با خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی توسط افراد متخلف، قانون گریز و قانون شکن، با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته تا نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محلات اقدام شود.
افزون بر2 هزار و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط و یکهزار نفر قاچاقچی نیز دستگیر شده است.
در این مدت بیش از 200 دستگاه خودروی حامل مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد توقیف شده و میزان کشفیات نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است.
خبرنگار و انتشار : مسعود علیزاده
1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.