به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،بابک درست درجمع خبرنگاران با اعلام این مطلب بیان کرد:تاریخ برگزاری نمایشگاه فرش و لوازم خانگی ١٤ شهریور و مبل و لوستر ٢٠ شهریور ماه در سالن نمایشگاه شهرادری یاسوج خواهد بود .

وی اضافه کرد: مدت زمان هر عنوان نمایشگاه  مطابق با مصوبه کارگروه توسعه صادرات غیره نفتی استان ٤ روز خواهد بود .

مدیر عامل شرکت نمایشگاههای دائمی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بومیان هم استانی جهت حضور در این نمایشگاه از تسهیلات و تخفیفات ویژه برخوردار خواهند بود ،اظهار کرد: برای حمایت از بومیان هم استانی جهت شرکت در نمایشگاههای فوق ٣٠ درصد تخفیف واگذاری غرفه در نظر گرفته شده است .

بابک درست از همه شهروندان و هم استانی ها برای بازید از نمایشگاههای مبل و فرش ولوازم خانگی به جهت تخفیف قیمت با نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت و اتاق اصناف دعوت به عمل اورده و تصریح کرد : در صورت خرید هر نوع کالایی نهایت دقت را در انتخاب نوع جنس و قیمت داشته باشند .

وی ادامه داد: شهروندان علاوه بر اخذ رسید خرید ،حتی الامکان سعی نمایند از نمونه جنس انتخابی فیلم و عکس نیز تهیه نموده که در هنگام دریافت کالا به مشکلی برخورد نکنند .

بابک درست در پایان ضمن تشکر از مدیران و مسئولین استانی بیان کرد :از همکاری به جد استاندار محترم ومعاونین ایشان و فرماندران شهرستان ها و مرکز استان و سازمان صنعت و معدن و تجارت استان و اتاق اصناف به جهت تعامل سازنده انها با شرکت نمایشگاهی استان برای مصوب شدن تقویم نمایشگاهی و اجرایی کردن انها در سال ٩٦ تقدیر و قدردانی می کنم .

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 728720
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.