به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز شنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: بسته ملی رونق تولید و اشتغال توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور و در راستای تحقق هر چه مطلوب‌تر اقتصاد مقاومتی تصویب و به استان‌ها ابلاغ شده است.
وی افزود که برش استانی بسته ملی رونق تولید و اشتغال هر چه سریع‌تر توسط متولیان امر و دستگاه‌های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد تهیه شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نهادهای دولتی این استان برنامه‌های اجرایی سال 1396 خود در حوزه اقتصاد مقاومتی را تهیه و اعلام کنند.
خادمی عنوان کرد که 6 کارگروه جدید ذیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شود تا هر کدام بخشی از محورهای 6 گانه اقتصاد مقاومتی را در استان اجرا کنند.
وی ابراز داشت: این 6 کارگروه بر اساس محورهای 6 گانه اقتصاد مقاومتی تعریف شده و اسامی آنها نیز شامل ارتقای بهره‌وری، ارتقای توان تولید داخلی، برون گرایی اقتصاد، دانش بنیان شدن اقتصاد، مردمی کردن اقتصاد و جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی است که باید نشست‌های آنها به‌طور مستمر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که تشکیل و فعال شدن این 6 کارگروه سبب تقسیم کار بهتر بین نهادهای دولتی استان و پاسخگویی مناسب‌تر مسئولان اجرایی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که پس از تعیین شرح وظایف این 6 کارگروه و آغاز فعالیت آنها باید مشخص شود چه اقدام‌هایی در زمینه هر کدام از محورهای 6 گانه اقتصاد مقاومتی در استان انجام شده است.
حسن نوروزی اظهار داشت: ارزیابی عملکرد این 6 کارگروه به طور منظم توسط سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد شد.
بر اساس گزارش ها کهگیلویه و بویراحمد سال 1395 در زمینه اقدام برای تحقق اقتصاد مقاومتی رتبه 20 کشور را بین 31 استان کسب کرد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.