سید محمدتقی علوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدیران دستگاه ‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ترغیب کارکنان خود برای پرداختن به این امر مهم تلاش ها و اقدام های لازم را انجام دهند.
وی افزود که ورزش یکی از عوامل موثر در افزایش سلامتی روحی، اخلاقی و جسمی افراد است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گسترش برخی آسیب‌ های اجتماعی در جامعه، بیان کرد: ورزش اهرمی بازدارنده برای کنترل و پیشگیری از این آسیب ‌هاست.
علوی با اشاره به نقش چشمگیر ورزش در تهذیب نفس و تقویت اخلاق، عنوان کرد که چنانچه ورزش بین مردم و به ویژه نسل جوان همگانی شود می ‌توان تا حد قابل توجهی از بروز معضلات اجتماعی پیشگیری کرد.
وی تاکیدات رهبر معظم انقلاب و دیگر مسئولان اجرایی کشور در زمینه ضرورت همگانی کردن ورزش بین مردم را یادآور شد و ابراز داشت: شهرداری یاسوج تاکنون اقدام های ارزنده ای در این راستا انجام داده است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت که تجهیز پارک ‌های محله‌ ای به وسایل ورزشی از جمله فعالیت های شهرداری یاسوج برای همگانی کردن ورزش بین مردم است.
علوی اظهار داشت: امید است با توسعه زیرساخت ‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد بتوان گامی موثر در راستای ارتقای هر چه بیشتر ورزش این استان و رساندن آن به جایگاه واقعی در کشور برداشت.
وی با اشاره به وجود ظرفیت ‌های متعدد ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد، افزود که باید با شناسایی، تقویت، پرورش و فراهم کردن شرایط برای ورزشکاران رشته های مختلف این استان ورزش را ارتقا داد.
کهگیلویه و بویراحمد دارای افزون بر 46 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.