سرهنگ کیقباد مصطفایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محموله های کالای قاچاق شامل مواد غذایی و وسایل آشپزخانه بوده است.

وی بیان کرد:در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز مأموران انتظامی گچساران با هماهنگی مرجع قضائی در محورهای مواصلاتی گناوه به گچساران ایست و بازرسی برپا کردند. 
وی افزود: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری محور گناوه به گچساران به هفت دستگاه خودروی سواری به صورت کاروانی مشکوک شدند و آنان را متوقف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: مأموران در بازرسی از این خودروها مقادیر قابل توجهی کالای بدون اسناد گمرکی کشف و ضبط کردند.
مصطفایی گفت: بر اساس برآورد کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده از این خودروها هفت میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال، برآورد شده است.
وی عنوان کرد:  در این راستا هفت متهم به همراه پرونده آنان به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قاچاق کالا از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است، تصریح کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری و نفتخیز گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد و نزدیکی به بنادرجنوبی ایران قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.