سرهنگ روح الله فاتح فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای سیگار قاچاق در یکی از جاده های ارتباطی استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مراجع قضائی حین انجام ایست و بازرسی در جاده یاسوج به بابامیدان به یک دستگاه خودروی ال نود مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

 رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی خودرو نیز متوقف شد.

سرهنگ فاتح فر تاکید کرد: مأموران در بازرسی از آن ۲۲۴ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال اعلام کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: راننده  و سرنشین خودرو دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودرو مذکور نیز به پارکینگ منتقل شد.

هفتم اردیبهشت ماه امسال نیز ۲۴۸ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۱۶ میلیون ریال از یک دستگاه خودرو پژو پارس در شهرستان دنا کشف و ضبط شد.

کهگیلویه و بویراحمد از جمله استان‌های کشور است که در مسیر انتقال کالای قاچاق از بندرهای جنوبی کشور به مناطق مرکزی و تهران قرار دارد.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.