در بخشی از پیام دکتر پرویز یزدان پناه به مدیرعامل ایرنا آمده است: لازم می دانم از زحمات و تلاش های بی شائبه حضرتعالی و همکارانتان در مجموعه خبرگزاری مرکز یاسوج که به نحو شایسته با اطلاع رسانی به مردم در خصوص بیماری کرونا اقدام کرده اند ، تشکر کنم.

یزدان پناه تصریح کرده است: از حسن همکاری و ارتباط تنگاتنگ و سازنده خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بخصوص در اطلاع رسانی، پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کووید ۱۹ قدردانی می کنم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین در این پیام با بیان اینکه کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند، تاکید کرده است: توفیق و بهروزی روزافزون مجموعه همکارانتان در ایرنای مرکز استان را از خداوند متعال مسئلت می دارم.

یزدان پناه روز چهارشنبه در برنامه دیدار با کارکنان ایرنا مرکز یاسوج تاکید کرد: رصد و پایش خبرهای کرونایی و مندرجات و محتویات رسانه های جمعی در استان کهگیلویه وبویراحمد بیانگر بیشترین حد تعامل، همکاری و ارتباط تنگاتنگ اصحاب رسانه بویژه این خبرگزاری با ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا و مجموعه کادر بهداشت و درمان بوده است.

وی یادآور شد: بسیاری از طرح های مقابله ای و راه های کنترل و مدیریت این بیماری به فرهنگ سازی ، آگاهی بخشی عمومی و همچنین اقناع سازی واقعی و حرفه ای مردم بستگی داشت که بدون حمایت ، تعامل و نقش ارزنده اصحاب  فرهنگ و هنر بویژه رسانه ها این امر قابل تحقق نبود.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز کهگیلویه وبویراحمد با اطلاع رسانی به موقع، شفاف و ضرورت آگاهی بخشی عمومی همراه و همگام با ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا در استان اقدام به انعکاس اخبار مربوط به این بیماری در هر لحظه از شبانه روز کرده است.

بر اساس بررسی انجام شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خبرگزاری ایرنا کهگیلویه وبویراحمد بیش از ۲۸۰ خبر، گزارش تولیدی و پوششی در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی در زمینه بیماری کرونا داشته است. این خبرگزاری با پوشش اخبار صحیح به منظور جلوگیری از انتشار شایعات، حامی مسئولان و متولیان امر بویژه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا و مجموعه دانشگاه و کادر بهداشت و درمان در استان بوده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه اعلام کرد: تاکنون ۹۴ هزار و ۶۴۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۷۱ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۰۲۸ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.