ایوب مقیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد بسته های آموزشی سه هزار مورد برای دانش آموزان روستایی و عشایری تهیه شده که تاکنون ۵۰۰ بسته آن توزیع شده است.

وی بیان کرد: این اقدام به منظور بهره‌وری دانش‌آموزان مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته این شهرستان  که از تلویزیون، اینترنت، دستگاه‌های الکترونیکی و پخش صوتی و تصویری بی بهره هستند، صورت گرفته است.

مقیمی اظهار داشت: بیش از ۲۳ هزار دانش در این شهرستان مشغول به علم آموزی هستند  که بیش از ۸۰ درصد زیر پوشش  آموزش‌های غیر حضوری و مجازی هستند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: این تعداد بسته های آموزشی از سوی کارشناسان و سرگروه های آموزشی تهیه و  راهبران آموزشی کار توزیع آنها را برعهده دارد.

وی ابراز کرد: آموزان پرورش این شهرستان تمام ظرفیت و امکانات خود را به کار گرفته‌اند تا در شرایط کنونی تعطیلی مدارس موجب وقفه تحصیلی دانش‌آموزان نشود. 

مقیمی ابراز کرد:  کارشناسان آموزش و پرورش تاکنون اقدامات مهمی برای افزایش کیفی و کمی آموزش‌های مجازی در این شهرستان برداشته و طرح ها و برنامه های مختلفی به اجرا درآمده است.

وی اظهار داشت: همچنین در زمینه مبارزه با کرونا تمام مراکز آموزشی این شهرستان تاکنون ضد عفونی شده است.

مقیمی ادامه داد: امتحانات  نهایی دانش آموزان این شهرستان بصورت حضوری  با رعایت پروتکل های بهداشتی خرداد امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.