به گزار ایرنا، در پیام نوروزی حسین کلانتری آمده است: یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ》آغاز سال ۱۳۹۹ را به همه شما مردم شریف و نجیب که در پایتخت طبیعت ایران با عزت و سرافرازی زندگی می کنید تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی تصریح کرده است: مردم بزرگوار استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان های بویراحمد و دنا،گچساران،باشت، بهمئی، لنده، چرام و کهگیلویه و مارگون این عید بر شما مبارک باد.

در پیام کلانتری آمده است: آغاز سال ۱۳۹۹ تقارن پیدا کرده با ایام شهادت امام موسی کاظم (ع)، گرامی می داریم این ایام را  و این روز را، روز شهادت امام کاظم (ع) روز التجا، دعا و مناجات است و ما عید را تبریک می گوییم که دست به دعا هستیم به درگاه خداوند متعال و معصومین ع را واسطه قرار می دهیم به خصوص حضرت باب الحوائج امام موسی کاظم (ع) و او را قسم می دهیم به حق فرزند عزیزش که سلطان این سرزمین است پیروزی و نصرت را برای امت اسلامی و ایران سرافراز رقم زند.

وی یادآور شده است: در سال ۱۳۹۸ حوادث و خاطرات تلخ و شیرینی را با هم پشت سر گذراندیم؛ از حادثه سیل و زلزله و برخی اتفاقات شیرین و تلخ دیگر را تجربه کردیم .

استاندار کهگیلویه وبویراحمد یادآور شده است: این حوادث تلخ و شیرینی تجارب ارزنده ای داشت که باید به موقع و به فراخور شرایط از این تجارب ارزنده استفاده و بهره ببریم.

وی در پیام نوروزی خود تاکید کرده است: در سالی که شروع می شود باید بتوانیم به درستی و برای پیشرفت و توسعه همه جانبه استان و رشد و ارتقای شاخص های معنوی، مادی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در همه زمینه ها و در همه مباحث از این تجارب استفاده کنیم.

کلانتری در ادامه پیام خود آورده است: بدون تردید نقش شما مردم بسیار ارزنده و تعیین کننده است ما در همه عرصه ها کلیدی ترین عنصر را مردم می دانیم و تاثیرگذارترین عامل در به نتیجه رسیدن همه اهداف و برنامه ها مردم بوده که صاحبان اصلی انقلاب، نظام و کشور اند و ولی نعمت ما هستند.

وی افزوده است: شما مردم بودید که همت کردید و همه مسئولان را یاری رساندید تا از آسیب ها  و اتفاقاتی همچون سیل به درستی عبور کننند و کمک کردید تا از حوادث آبان ماه با سرافرازی و بدون کوچک ترین هزینه ای عبور کنیم.

وی یادآور شده است: بدون تردید نقش شما مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نقش تعیین کننده ای بود ، شما در انتخابات دوم اسفندماه امسال رتبه اول را در کشور به دست آوردید و با مشارکت فعال و حضور بیش از ۷۰ درصد مردم استان پای صندوق های رای یعنی به سرنوشت خودتان اهمیت می دهید.

کلانتری تاکید کرده است: شما مردم قدرشناس این خطه ثابت کردید به موقع حضور پیدا می کنید و انتخاب می کنید که این انتخاب نیز مبارک خواهد بود.

وی درادامه پیام خود آورده است: ما خدمتگزاران در همه عرصه ها به کمک شما مردم گام های بلندی را برداشتیم و گام های بلندتری پیش روی ماست که با هم، هم پیمان می شویم و عهد می بندیم در راه بلند امام (ره) و شهدای گرانقدر با اهتمام جدی حرکت کنیم.

وی افزوده است: ما به طور قطع برای انتقام خون شهید سلیمانی و همه شهدا نیاز به کار و تلاش داریم و به طور قطع با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و اجرای دستور ایشان که  امروز در قالب  شعار سال و برنامه محوری سال ۱۳۹۹  بیان فرمودند حرکت خواهیم کرد.

کلانتری یادآور شده است: به طور حتم برنامه های اجرایی دولت تدبیر و امید که از زبان رئیس جمهور بیان شد را عملیاتی خواهیم کرد.

و در ادامه پیام خود بیان کرده است: ما برای توسعه استان که مستعد بوده و می تواند در ایران زمین بدرخشد به همت و تلاش شما نیاز داریم.

وی تاکید کرده ست: در سالی که گذشت اتفاقات بسیار مهم و مبارکی افتاد و امید است در سال پیش رو اتفاقات مهم تری رخ دهد.

کلانتری در پیام نوروزی خود تصریح کرده است: البته پایان سال ویروس منحوس کرونا اکثر ملت های عالم حدود بیش از ۱۴۰ کشور دنیا از جمله کشور ما و هم استانی های عزیزمان را تلخ کرد.

وی در پایان پیام خود یادآور شده است: از آحاد مردم که به تذکرات و توصیه های متخصصین و صاحبان امر توجه کردند، تشکر می کنم همچنین از بازاریان، اصناف، گروه های مرجع، هنرمندان، پزشکان، گروه های مختلف فرهنگی، علمی، ادبی،علما، روحانیت، نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی،عوامل شبکه استانی دنا،سایت ها، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، اهل قلم، فرهیختگان و گروه های مرجع که در این ایام کمک کردند، سپاسگزاریم.

کلانتری بار دیگر بر ضرورت همگامی مردم برای غلبه بر ویروس کرونا نیز تاکید کرد کرده است: هنوز به کمک و همراهی مردم نیازداریم، مردمی که ولی نعمت ما هستید از ما به عنوان خدمتگزار خود این سخن را بپذیرید و دو هفته در منزل بمانید و در اجتماعات حضور پیدا نکنید تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود و زندگی به روال عادی خود برگردد.

ما به همکاری و اهتمام شما برای حفظ سلامت خودتان نیاز داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.