در پیام هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد آمده است: هم استانی های گرانقدر، عزیز، فهیم و شریف ما هنرمندان فرزند این سرزمین زرخیز، سرزمین آفتاب و برف، سرزمین جنگل ها و نفت، فرزندان پهنه پر صلابت زاگرس با افتخار در این شرایط بحرانی و در هر شرایطی وظیفه خود میدانیم که به سهم خود در بهبودی اوضاع در کنار شما گام برداریم.

هنرمندان دیار آریو برزن تاکید کرده اند: ما از دل شرایط موجود و ویروس کرونا تصویری می بینیم و تصوری داریم که ما را به این باور رسانده است تا برخیزیم و برای رهایی از این شرایط دردآور مبارزه کنیم.

هنرمندان کهگیلویه وبویراحمدی در پیا خود تصریح کرده اند: باید به آینده ای عالی برای فرزندانمان تلاش کنیم و رهنمودهای امروز ما چراغ راه آینده ای شاد ، روشن و زیبا خواهد بود . کارهای امروز ما بازتابی از گذشته است و اینه‌ای که به آیندگان خواهد تابید.

 این هنرمندان ابراز امیدواری کرده اند که بی شک با تمهیدات امروز زندگی شکیل تر و زیباتری در فردا را به انتظار خواهیم نشست. 

آنها خطاب به مردم فهیم خطه دلاورخیز کهگیلویه وبویراحمد درخواست کرده اند که بیایید با هم در این روزهای نو عهدی نو ببندیم تا گذار از این شرایط سخت و خطرناک با کمترین تلخی و از دست دادن میسر شود و با تمام وجود خود را به رعایت نکات بهداشتی و ایمنی پایبند بدانیم.

 درخواست جدی هنرمندان کهگیلویه وبویراحمدی آنست که تا جایی که می توانیم در خانه بمانیم و خانه را امن ترین و آرامش بخش ترین نقطه جهان به شمار آوریم تا که شاید این شرایط باعث شود باردیگر باهم بودن را به شکلی دیگر تجربه کنیم و همدیگر را از نو بیابیم .

 آنها ابراز داشته اند: این روزها فرصتی است تا به خود بیاندیشیم و جهانی که ساخته ایم و باورهای خویش را مرور کنیم و داشته های علمی، هنری، فرهنگی، جسمی، روحی و روانی خویش را محک بزنیم .

هنرمندان این خطه با دلی سرشار از امید معتقدند که راه پیروزی بر این ویروس فراگیر حفظ روحیه و تسلط بر زندگی همراه با حساسیت فوق العاده بر رعایت نکات بهداشتی و اصول سلامت است.

ما در یک زمان تاریخی ایستاده ایم و باید از هویت خویش دفاع کنیم، عشق، انسانیت، ازخودگذشتگی، مهربانی، اندیشه ورزی، شجاعت و ایمان در سلول به سلول این سرزمین ریشه دوانده است.

بگذارید بار دیگر به آغوش مهربان عشق پناه ببریم و تندرستی و شادی و خوشبختی را آرزو کنیم.

ما هنرمندان این خطه به شادی و تندرستی و خوشبختی شما می اندیشیم و در شرایط حساس کنونی بسیار نگران و مضطرب سلامتیتان هستیم.

این امر مسئولیت ما و هر هم استانی را صد چندان می کند ما نمی توانیم منتظر هیچ کس و هیچ چیزی برای تضمین سلامتی بچه هایمان باشیم.

سررشته کار در دست خودمان است، کافی است برای مدتی با تمام وجود مسائل ایمنی و بهداشتی را رعایت کنیم و در خانه بمانیم.

بیایید عهد ببندیم که انسان بمانیم و بر آزادگی و شرافت پا نگذاریم ما عشایر آزاده و سرافراز و شجاع این دیاریم.

 ما همواره در عرصه های سخت برادری خود را ثابت کرده ایم همانطور که که در گذشته همواره پشتیبان هم بوده ایم این بار به دور از هم در خانه هایمان و با رعایت بهداشت از خود، فرزندان و خانواده هایمان پاسداری خواهیم کرد.

در پایان پیام هنرمندان کهگیلویه وبویراحمد چنین آمده است: امید است که به سلامت از این اوضاع نابسامان عبور کنیم، امروز همان روزی است که باید هویت و ماهیت انسانی خویش را بازسازی کنیم و ثابت کنیم که ما با علم، آگاهی ،بهداشت و فداکاری بیگانه نیستیم وقصد داریم به کمک همدیگر این سرزمین و مردمش را از بلای فراگیر و خطرناک کرونا نجات دهیم.

و می دانیم که باید زندگی کنیم، پس در خانه بمانیم تا دوباره به آغوش زندگی بازگشتی شاد را تجربه کنیم.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.