سیده فریبا حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کمپین با مشارکت مسؤولان وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایجاد و راه اندازی شده است.

وی افزود: ایجاد و راه اندازی این کمپین در کشور و کهگیلویه و بویراحمد در راستای جلوگیری از گسترش روزافزون بیماری کرونا ویروس بوده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شعار این کمپین شامل «ماندن در خانه و نه گفتن به سفر و دید و بازدید برای سالم بودن» است.

حسینی عنوان کرد: هدف از ایجاد و راه اندازی این کمپین در کشور و کهگیلویه و بویراحمد استفاده لازم از ظرفیت دانش آموزان سفیر سلامت برای مشارکت هر چه فعال تر آنان در زمینه پیشگیری از انتشار بیماری کرونا ویروس خواهد بود.

وی ابراز داشت: بر اساس این کمپین دانش آموزان سفیر سلامت کشور و کهگیلویه و بویراحمد در ایام تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس به والدین و دیگر اعضای خانواده خود تأکید می کنند که از سفر و دید و بازدید پرهیز کرده و در خانه بمانند.

حسینی گفت: دانش آموزان هر سه مقطع تحصیلی کشور و کهگیلویه و بویراحمد می توانند در مسابقه کمپین سفیران سلامت با موضوع پیشگیری از انتشار بیماری کرونا ویروس شرکت کرده و آثار هنری خود را در قالب عکس، شعر، نقاشی، پیام بهداشتی، نامه ای به کرونا، کلیپ کوتاه و خاطره نویسی ارسال کنند.

وی اظهار داشت: ارسال آثار باید از طریق سایت دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی Lec.behdasht.qov.ir انجام شود.

حسینی افزود: جوایز ارزنده ای به ۱۰ اثر برتر کشوری و ۱۰ اثر برتر استانی این مسابقه اهدا می شود.

تعداد دانش آموزان پسر و دختر مشغول به تحصیل کهگیلویه و بویراحمد در سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم افزون بر ۱۶۱ هزار نفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.