مجید صفایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع و انتشار بیماری کرونا در سطح استان، تیم های نظارت بر تاسیسات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش فعال شده اند و با متخلفان به صورت جدی برخورد می کنند.

وی افزود: هم اینک ۱۵ نفر از کارشناسان این اداره کل به طور شبانه روز در قالب سه تیم برمکان های گردشگری، رفاهی و پذیرایی استان نظارت دارند.

 سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نظارت ها به صورت مشترک با دستگاه های دیگر از جمله بهداشت و درمان استان، حمل و نقل جاده ای و صنعت،معدن و تجارت صورت می گیرد.

صفایی ابراز داشت: این واحد های پذیرایی متخلف در جاده های ارتباطی یاسوج به اصفهان، یاسوج به شیراز و بابامیدان به یاسوج شناسایی شدند.

وی عنوان کرد: نظارت های تیم بازرسی این اداره کل تا پایان خدمات سفر در تمام شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد ادامه خواهد داشت.

پیش از این نیز مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از هموطنان خواسته بود که در روزهای آینده و تعطیلات عید نوروز به این استان سفر نکنند و این تصمیم برای سلامتی تمامی هموطنان گرفته شده است.

صفایی تاکید کرد که مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره به مهمان‌نوازی در کشور معروف هستند اما این تصمیم برای سلامتی تمامی مردم کشور گرفته شده است.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۵۰ جاذبه طبیعی، اقلیم چهارفصل، مکان‌ های تاریخی، ویژگی‌ های مردم شناسی و آداب و رسوم گوناگون به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی در ایام مختلف سال است.

بر اساس آمارها کهگیلویه و بویراحمد سالانه پذیرای بیش از سه میلیون نفر گردشگر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.