قباد مبشری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به ‌منظور یاری ‌رساندن به قشرهای محروم این استان و هدایت هر چه بهتر کمک ‌های مردمی اقدام به اجرای طرح جمع‌ آوری صدقات در استان می کند.

وی افزود: به منظور ترویج روزافزون فرهنگ پرداخت صدقه در کهگیلویه و بویراحمد صندوق‌ های صدقات در سه نوع بزرگ، متوسط و کوچک طراحی و در این استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: صندوق های بزرگ برای نصب در معابر و مکان های عمومی، صندوق های متوسط برای نصب در دستگاه های اجرایی، مغازه ‌ها، مدارس و مساجد و صندوق های کوچک نیز برای نصب در منازل مسکونی است.

مبشری عنوان کرد: علاوه بر صندوق های صدقات روش ‌های الکترونیکی نوین نیز برای پرداخت صدقه در کشور و کهگیلویه و بویراحمد طراحی شده است.

وی ابراز داشت: یکی از این روش های الکترونیکی نوین شماره گیری کد دستوری #۲*۸۸۷۷* از طریق گوشی های تلفن همراه است.

مبشری گفت: صدقات جمع ‌آوری ‌شده در کهگیلویه و بویراحمد در سرفصل ‌های درمان، تحصیل، ازدواج، مسکن و اشتغال مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هزینه می‌ شود. 

تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۴۳ هزار و ۳۲۱ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۰۶ هزار نفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.