سید سعید میری روز پنجشنبه در مراسم چلمین‌روز شهادت سردار سلیمانی در مصلای امام خمینی (ره)گچساران با بیان اینکه فرهنگ قربانی کردن به عنوان‌ یکی از مناسک توحیدی در ادیان ابراهیمی مشهور است افزود: فرهنگ ابراهیمی فرهنگی است که همیشه مشکلاتش با مذاکره حل نمی شود گرچه منافی مذاکره هم نیست.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی انسانی متفاوت بودند و دوست و دشمن از ایشان حساب می بردند، باید این قدرت در عروق جمهوری اسلامی دمیده شود.

میری با بیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی وحدت ملی و دلها به هم‌نزدیک شد گفت: زندگی سردار سلیمانی مجموعه فرهنگ سازی می باشد که این خود نشانه شخصیت بارز و برجسته این شهید بزرگوار است.

وی بیان کرد:  نظام مقدس جمهوری اسلامی گام اول خود را با استحکام و ایستادگی برداشت با همه مشکلات بیرونی و درونی و در همه عرصه ایستادگی کرد هرچند هم اکنون مشکلاتی وجود دارد.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه نظام‌جمهوری اسلامی این چهاردهه را با اقتدار پشت سر گذاشته گفت:دشمنان برای توطئه بزرگ خود هزینه‌های زیادی کردند که به لطف خداوند متعال حرکت عظیم مردم این توطئه را نیز نابود کرد.

میری اظهار داشت: بیانیه گام دوم‌ افق های بلندی را برای جمهوری اسلامی ترسیم کرده که انرژی مضاعفی هم نیاز دارد،هرچند مردم گلایه های از تبعیض ها و بی عدالتی دارند.

شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.