احد جمالی  روز دوشنبه درجلسه هم اندیشی – توجیهی عوامل اجرایی حوزه انتخابات گچساران و باشت افزود: انتخابات آبرو و حیثیت کشور است و به همین دلیل از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: براساس بررسی های انجام شده ۱۶ هزار و ۵۰۰  نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد را انجام خواهند داد که بیشتر آنان از نیروهای مردمی هستند.

جمالی ابراز کرد: ۸۰۷ شعبه اخذ رای در مناطق مختلف استان برای برگزاری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه امسال پیش بینی شده است

وی با بیان اینکه مجریان برگزاری انتخابات قانونمداری را سرلوحه کار خود قرار دهند گفت: همه وظیفه داریم که شرایط امن، سالم و توام با آرامش را برای حضور گسترده مردم پای صندوق های اخذ رای فراهم کنیم.

جمالی اظهار داشت: متولیان امر انتخابات تاکنون آموزش‌های لازم را فراگرفتند و در این زمینه تسلط کامل دارند بطوری که این آموزش ها به عنوان سرمایه برای وزارت کشور تا ۲۰ سال آینده بر انتخابات موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه  تیم اموزشی در زمینه برگزاری انتخابات  تاکنون خوب عمل کرده گفت: در زمینه تدارکات در امر انتخابات هم اکنون  مشکل خاصی نیست و امید است با توجه به تجربیات  گذشته انتخابات خوبی با حضور حداکثری در استان برگزار شود.

جمالی ابراز کرد: شورای تامین استان تاکنون امنیت و وحدت خوبی در مرکز استان و شهرستان ها  در زمینه انتخابات برقرار کرده است.

وی با بیان اینکه امسال دومین سال محاصره اقتصادی ایران است گفت: تحریم های اقتصادی دشمنان موجب شد تا وابستگی کشور ما به نفت کمتر شود.

جمالی گفت: تحریم های دشمنان نظام اسلامی ایران به فرصتی برای پیشرفت و خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: در چند سال اخیر ۴۰ هزار شرکت دانش بنیان در کشور ایجاد شده که بسیاری از فرهیختگان و جوانان دانش پژوهش در آن مشغول به فعالیت هستند.

جمالی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب تاکنون ملت ما هزینه های سنگینی را متحمل شده که می توان به ترور شهید سلیمانی اشاره کرد.

وی ادامه داد، شهید سردار سلیمانی متعلق به ایران اسلامی نبود بلکه ایشان متعلق  به مردم در عرصه بین المللی و جهان بود.

وی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون هیچ کشوری جرات سنگ اندازی به پایگاه های آمریکا را نداشته گفت، مشاهده کردیم که ایران اسلامی با اقتدار به مهمترین پایگاه آمریکا حمله کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: سلامت انتخابات،صیانت از آرای مردم و حفظ بی طرفی مهمترین اولویت های ستاد انتخابات در استان است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.