حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دعوت می شود که قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد شرکت گسترده ای در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال داشته باشند.

وی افزود: حضور حماسی ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد در این راهپیمایی مهم پیام های روشنی به دشمنان می‌ دهد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: وظیفه همگان است که برای پاسداشت خون شهدا و تداوم راه امام خمینی (ره) به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و به طور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال شرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به هجمه ‌ها و تهدیدهای شوم دشمنان پاسخ دندان شکن می‌ دهند.

وی ابراز داشت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال اتحاد، انسجام، همدلی، همبستگی و یکپارچگی مثال زدنی بین ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می کند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده و حضور حماسی مردم در تمامی عرصه ‌ها نیز از مؤلفه ‌های اصلی بقای نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد در شرایط حساس کنونی به طور استوار و امیدوارتر از گذشته با شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال وحدت ملی خود را به نمایش می‌ گذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.