به گزارش ایرنا، جبار کیانی پور روز دوشنبه در نشست مشترک اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: این اقدام مهم می تواند از کمک های اساسی دولت تدبیر و امید به این استان بوده و سبب بهبود روزافزون وضعیت اقتصادی و رونق بیش از پیش فضای کسب و کار در آن شود.

وی افزود: به منظور رشد، توسعه و پیشرفت همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در زمینه اقتصادی باید حمایت جدی تری از سرمایه گذاری در هر ۲ حوزه صنعت و کشاورزی این استان در بودجه سالانه کل کشور شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌ های چشمگیر در زمینه های گوناگون است.

کیانی پور عنوان کرد: مسؤولان کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای شتاب بخشی هر چه بیشتر به روند توسعه استان می توانند به این قابلیت ها توجه ویژه داشته باشند.

وی ابراز داشت: سهم کهگیلویه و بویراحمد از تولید ناخالص داخلی بدون احتساب درآمدهای نفتی ناچیز بوده و انتظار می رود که نظام بودجه و برنامه ریزی استان بر اساس توانمندی های آن باشد.

کیانی پور گفت: هر چند که در دولت تدبیر و امید تلاش‌ ها و اقدام هایی ارزنده برای محرومیت زدایی کهگیلویه و بویراحمد انجام شده اما هنوز این استان دچار کمتر توسعه یافتگی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.