به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، حسین کلانتری  در جمع معاونین فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های استان افزود: امانتداری، بی طرفی و سلامت انتخابات اصول اساسی ستاد انتخابات استان است.

وی بیان داشت: در برابر قرآن هم قسم شدیم که در اجرای انتخابات بی طرفانه و غیر جانبدارانه از رأی مردم صیانت کنیم.

کلانتری با بیان اینکه بدون ذره‌ای نگاه جانبدارانه و در کمال بی طرفی با تمام توان از رأی مردم که امانت است صیانت و حمایت می‌کنیم، گفت: خواسته نظام، رهبری، مردم و وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات مرقانون، امانتداری، بی طرفی و سلامت انتخابات است.

استاندار افزود: هر کسی به هر دلیلی که نمی‌تواند این ملاک‌ها را رعایت کند با احترام به حرمت و جایگاه آن، مسئولیتی دیگر به وی واگذار می‌کنم و خود را کنار بکشد.

وی اظهار داشت: مأموریت ویژه به معاونت سیاسی امنیتی و رئیس ستاد انتخابات استان داده شده است که با جدیت رصد کند که اگر فرماندار و بخشداری در میتینگ‌های انتخاباتی شرکت کند در هیچ جایی از مجموعه مجریان و دست اندرکاران امر انتخابات قرار نگیرد.

کلانتری افزود: امروز هم در این نشست با شما معاونین فرمانداران و بخشداران بخش های مختلف استان نیز هم قسم می‌شویم که و به آنچه که مردم انتخاب می‌کنند احترام بگذاریم و برای ما مبارک است.

وی اظهار داشت: شما از رصد و نظارت ناظرین و بازرسان انتخابات در امان نخواهید ماند و در برابر خداوند و مردم هم پاسخگو هستید.

استاندار افزود: همه ما سربازان این نظام، مردم و ولایت هستیم و این انتخابات آبروی نظام است و تحت هیچ شرایطی نباید به آبرو و حیثیت نظام کمترین خدشه و لطمه‌ای وارد شود.

وی تصریح کرد: در انتخابات نام نیک از خود بجا بگذارید و شما مردانه در انتخابات بایستید و مر قانون را عمل کنید و من هم مردانه حامی و پشت شما هستم چرا که مردم تصمیم نهایی را در انتخابات می‌گیرند و ما فقط مجری انتخابات هستیم.

استاندار با بیان اینکه بخشداران به عنوان کارگزاران دولت در خط اول هستند، گفت: بخشداری پایه مدیریتی است و باید در کارها و عملکرد خود برای رضایت خداوند و جلب اعتماد و اطمینان مردم تلاش کند.

کلانتری افزود: بخشداران باید با منطق، متانت و به موقع دفاع کنند و انگیزه و اراده قوی در انجام امور داشته و با نگاه سالم و دست پاک به انجام کارها بپردازند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1316590
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.