به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز سه شنبه در نشست کمیته مراسم ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با اشاره به اینکه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، اظهار داشت: حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ بیانگر بصیرت و هوشمندی ملت ایران و حضور به موقع آنان در صحنه است.

وی افزود: این حضور علاوه بر خنثی کردن توطئه شوم دشمنان نوعی پشتیبانی از نظام و انقلاب و حمایت همه جانبه از رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رویکرد اصلی و مهم برنامه های یوم الله ۹ دی در کشور و این استان شامل روشنگری و  بصیرت افزایی همراه با تحلیل و تببین حوادث سال ۱۳۸۸ برای قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان است.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: شعار یوم الله ۹ دی امسال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شامل «۹ دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه ها» است.

وی ابراز داشت: آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی امسال در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به صورت راهپیمایی و از ساعت ۱۰ صبح همان روز از میدان هفتم تیر به سمت چهارراه ولی عصر (عج) واقع در انتهای خیابان طالقانی برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخنران این آیین در شهر یاسوج مرکز استان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران است.

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: تبلیغات میدانی لازم از طریق نصب بنر و بیلبرد برای اطلاع رسانی در مورد زمان و مکان برگزاری آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی امسال در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود.

وی افزود: حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد اقدام به تهیه موشن گرافی، نماهنگ و کلیپ و پخش آنها در فضای مجازی برای روشنگری و بصیرت افزایی همراه با تحلیل و تبیین حوادث سال ۱۳۸۸ کنند.

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: حضور قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در این آیین به لطف الهی و به کوری چشم دشمنان همچون سال های گذشته گسترده، حماسی و پرشور خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.